عضو شورای شهر شیراز:

شهادت فرماندهان حماس و حزب‌الله خللی در رسالت جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه، سیدحسن نصرالله و یحیی السنوار تأکید کرد که شهادت این افراد در رسالت جبهه مقاومت خللی ایجاد نمی‌کند.

محمدتقی تذروی بعدازظهر امروز، ۲۹ مهرماه در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای شهر شیراز شهادت فرمانده جبهه مقاومت یحیی السنوار را تبریک و تسلیت گفت و افزود: به یقین خون این شهید و دیگر شهدای بزرگواری چون سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه موجبات فتح و ظفر خواهد بود و در رسالت جبهه مقاومت خللی پیش نخواهد آمد.

وی افزود: اکنون با گذشت یکسال از عملیات طوفان‌الاقصی وجدان‌های آگاه بیش از پیش با چهره وحشی و کودک‌کش رژیم تروریستی صهیونیستی آشنا شده‌اند و مرز میان حق و باطل به برکت مجاهدت این مجاهدان و شهیدان سرافراز کاملا آشکار شده است و این رژیم سفاک تنها با ترور و کودک کشی می‌خواهد شکست‌های میدانی خود را ترمیم کند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه گفت: تفکیک دو سازمان حمل و نقل مسافر و تاکسیرانی از یکدیگر بهبود شرایط کار و در نتیجه خدمات‌رسانی شایسته را به دنبال دارد.

تذروی خطاب به شهردار شیراز گفت: از آنجا که قشر تاکسیرانی یکی از ضعیف‌ترین اما در عین حال خدوم ترین اقشار هستند تقاضا دارم تا حصول نتیجه این امر را به جد دنبال کنید تا این افراد نیز با استفاده از ظرفیت سازمان مستقل تاکسیرانی بتوانند خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهند.

وی بیان کرد: این روزها در سطح شهر ۴ معضل کورس‌های شبانه، رانندگی در حالات غیر طبیعی، عدم و یا دستکاری پلاک وسیله نقلیه و نیز ورود کامیون و ماشین‌های سنگین از کمربندی شمال غرب به شهر شیراز را شاهد هستیم  که منجر به تصادفات و تخلفات و آسیب‌های متعدد و متنوع می‌شود که بسیاری از این آسیب‌ها به هیچ عنوان قابل ترمیم و بازگشت نبوده و از این روی شهروندان گزارشات متعدد گله‌مندی و درخواست برخورد با این تخلفات را خواستار هستند.

عضو شورای شهر شیراز تصریح کرد: انتظار است که رئیس پلیس راهور شهرستان شیراز با یک جدیت و به‌کارگیری ابزارهای لازم برخورد با موارد فوق را در دستور کار قرار داده تا شهروندان شاهد کاهش چشمگیر این تخلفات باشند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403072922482
  • خبرنگار :