آغاز رزمایش رهروان شهدا در استان مرکزی

جانشین فرمانده سپاه حضرت روح‌الله از آغاز رزمایش سراسری رهروان شهدا در استان خبر داد و گفت: تکریم و تجلیل خانواده معظم شهدا فرصتی برای میثاقی دوباره، قدردانی و بیعتی دوباره با آرمان‌های امام و شهدای انقلاب اسلامی است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا عسگری در حاشیه آئین برگزاری رزمایش سراسری رهروان شهدا در استان افزود: برگزاری این رزمایش یک مانور بزرگ فرهنگی در میدان جنگ ترکیبی و فرصتی است برای یک میثاق در راستای تقویت انگیزه ها و رسیدن به اهدافی که شهدا برای آن ایثار کردند.

وی افزود: در این رزمایش که به مدت یک هفته در سراسر استان اجرا می‌شود دیدار با نزدیک به ۳۲۰۰ خانواده شهید در نظر گرفته شده و با هماهنگی‌های انجام شده، پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت روح‌الله در منزل خانواده شهدا حاضر می‌شوند و نسبت به آنها ادای احترام کرده و آنان را تجلیل خواهند کرد.

عسگری اظهار کرد: در این مرحله از رزمایش در مرکز استان ۳۰ تیم در نظر گرفته شده که همزمان در سطح شهر اراک رزمایش معنوی و الهی رهروان شهدا را اجرا می‌کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه حضرت روح‌الله، وی گفت: سپاه و بسیج افتخار می‌کنند که برگزاری این رزمایش یاد و خاطره شهدا را در دل ها و ذهن ها تداعی می‌کند و باور دارند این فرهنگ ایثار و شهادت است که عامل نجات امت خواهد بود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۷
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403072922479
  • خبرنگار :