شهردار کاشان استعفا داد

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کاشان گفت: کیومرث محمدپور، شهردار کاشان، برای دومین مرتبه، استعفای خود را به شورای شهر تسلیم کرد.

سید هادی مسعودی علوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهردار کاشان امروز بعد از پاسخگویی به سؤالات چهار نفر از اعضای شورای اسلامی شهر، به علت بخشی از مشکلات از جمله اختلاف نظر با برخی از اعضای شورا، از سمت خود استعفا کرد.

وی افزود: قرار است درخواست شهردار در جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر در روز سه‌شنبه بررسی و تصمیم نهایی به طور رسمی به شهروندان اعلام شود.

همچنین رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: چهار نفر از اعضای شورای شهر، سؤالاتی از شهردار داشتند که وی پاسخ آنها را به صورت کتبی به شورای شهر ارسال کرده بود.

علیرضا مفرح با اشاره به گزارش عملکرد شهردار کاشان، افزود: شهردار پیش از این یک بار استعفا داده بود، هفته گذشته نیز در تماس با برخی اعضای شورای شهر اعلام کرده به علت مشکلات شخصی امکان ارائه خدمت در شهرداری را ندارد.

وی اظهار کرد: استعفای شهردار کاشان، تصمیم شخصی وی بوده است که در جلسه روز سه‌شنبه یک آبان شورای شهر، این درخواست بررسی و پاسخ داده می‌شود.

کیومرث محمدپور از ۱۳ تیر سال قبل بعد از استیضاح حسن بخشنده امنیه با کسب شش رأی موافق از مجموع ۹ رأی اعضای شورای شهر کاشان به عنوان شهردار این شهر انتخاب شده بود.

مدیرکل دفتر آمادگی سازمان مدیریت بحران کشور، مدیرکل دفتر هماهنگی سازمان مدیریت بحران کشور، معاون اداری مالی شهرداری کاشان، معاون مرکز توسعه مدیریت و منابع سازمان مدیریت بحران کشور و همچنین معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی سازمان مسکن و شهرسازی استان قزوین از جمله پیشینه اجرایی محمدپور قبل از مدیریت شهری کاشان بوده است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403072922459
  • خبرنگار : 50260