توضیحات شهرداری به مشتریان "من کارت" در مشهد

مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: شهروندان نمی‌توانند بیشتر از ۵۰ هزار تومان من کارت خود را شارژ کنند و اگر بیش از این مبلغ اقدام به شارژ کنند، با مشکل مواجه خواهند شد.

وحید رهبر، در گفت و گو با ایسنا در خصوص اقدامات سازمان برای ارائه خدمات به شهروندان در راستای تسهیل شارژ کارت شهروندی اظهار کرد: در حال حاضر، ما در حال توسعه عوامل فروشگاهی و تجهیزات خودکار هستیم تا شهروندان راحت‌تر به نقاط شارژ دسترسی داشته باشند.

مدیر روابط عمومی سازمان فاوا شهرداری مشهد افزود: برای به‌روزرسانی برداشت نقاط شارژ اقدام شده که از طریق نقشه همراه مشهد قابل استفاده است. 

وی در پاسخ به این سوال که شهروندان برای تهیه من کارت باید به کجا مراجعه کنند؟ گفت: باجه‌های شارژ و فروش در ۲۹ نقطه سطح شهر وجود دارد. این باجه‌ها در نقشه همراه مشهد مشخص شده‌اند (map.mashhad.ir) و اغلب آن‌ها در پایانه‌ها قرار دارند.

رهبر در خصوص مواجهه شهروندان با مشکلات عدم شارژمن کارت از دستگاه‌ها عنوان کرد: این موضوع دو علت دارد، یکی اینکه به دلیل اختلال بانکی که پیش می‌آید که کار خاصی از سمت ما امکان‌پذیر نیست و دیگری اینکه شهروندان تا زمان تکمیل فرایند شارژ، کارت را روی دستگاه نگه نمی‌دارند. در هر دو صورت، مبلغ حداکثر تا ۷۲ ساعت بر طبق روال سیستم بانکی به شهروند عودت داده می‌شود و مشکل خاصی وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی سازمان فاوا شهرداری مشهد بیان کرد: همچنین لازم به ذکر است که شهروندان نمی‌توانند بیشتر از ۵۰ هزار تومان من کارت خود را شارژ کنند و  اگر بیش از این مبلغ اقدام به شارژ نمایند، با مشکل مواجه خواهند شد.

وی گفت: بررسی لازم جهت تعمیر و جایگزینی دستگاه‌های خارج از سرویس به صورت روزانه و دائماً در حال انجام است. اما موضوع آسیب‌رساندن عمدی به دستگاه‌ها متأسفانه باعث ایجاد مشکلاتی برای شهروندان می‌شود.

رهبر در خصوص تعداد نقاط شارژ موجود در سطح شهر گفت: این نقاط، اعم از باجه‌ها، عوامل فروشگاهی و تجهیزات خودکار، بالغ بر ۱۱۶۰ نقطه است که به صورت روزانه در حال افزایش است.

مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد اضافه کرد: همانطور که اعلام شد، شهروندان می‌توانند با مراجعه به نقشه همراه مشهد به آدرس map.mashhad.ir، این نقاط را مشاهده نمایند.

وی بیان کرد: این نکته قابل توجه است که شهر مشهد در بین کلانشهرها بیشترین نقاط شارژ کارت شهروندی را در سطح شهر دارد.

انتهابی پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403072922378
  • خبرنگار : 50549