عضو شورای شهر تهران عنوان کرد

شهرداری گزارش جامع از اتوبوس‌های برقی ارائه دهد/ گمرگ نباید بیانیه‌ای علیه شورای شهر می‌داد

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه گمرک صحبت شورای شهر در رابطه با ورود اتوبوس‌های برقی چینی را دروغ جلوه داده و باید عذرخواهی کند، گفت: چرا شورای شهر باید دروغگو جلوه داده شود؟ همکاران باید گزارش جامع اتوبوسرانی را ارائه دهند.

به گزارش ایسنا، حبیب کاشانی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: شهادت یحیی سنوار را تسلیت می‌گویم و امیدوارم راه جهاد و شهادت باز تر شود و جوانان بتوانند در این مسیر قدم بردارند. با توجه به نزدیکی وارنگی هوا همکاران کمک کنند تا اتوبوس‌های مانده در گمرگ شهید رجایی ترخیص شوند. متأسفانه گمرگ ورود اتوبوس‌ها را تکذیب کرد. چرا شورای شهر باید دروغگو جلوه داده شود؟ همکاران باید گزارش جامع اتوبوسرانی را ارائه دهند. از آقای نادعلی ممنونم؛ اما گمرگ نباید بیانیه‌ای علیه شورای شهر می‌داد. باید ابهامات برطرف شود. اگر گمرک اشتباه کرده عذرخواهی کند.

در ادامه مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نیز در این خصوص اظهار نظر کرده و بیان کرد: من از معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران سوال کردم و تأیید کرد که تعدادی اتوبوس‌ برقی در گمرک قرار دارد. این اتوبوس‌ها به نام شهرداری نیستند و به نام چند شرکت دیگر آمده است. گفتند به گمرک اعلام می‌کنند تا مشکلات ترخیص حل شود. بعضی وقت‌ها تعجب می‌کنم که چرا گمرک دوست ندارد اتوبوس به تهران بیاید. این مایه تعجب است چون دلشان برای مردم نمی‌سوزد. پیشنهاد آقای کاشانی خوب است. معاون حمل و نقل پاسخ کتبی دهد، روابط عمومی اعلام کند و آقای نادعلی به عنوان سخنگو در این خصوص صحبت کند.

احمد صادقی نیز دیگر عضو شورای شهر تهران نیز در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به گزارش نگران کننده‌ای در روند تکمیل ایستگاه‌های متروی میدان شهرری و درب شرقی حرم عبدالعظیم حسنی گفت: چندین بار شهردار و معاون حمل و نقل قول دادند تا پایان ۱۴۰۳ پروژه تمکیل شود و این موضوع را تا تحقق کامل پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403072922362
  • خبرنگار : 71649