ثبت‌نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام‌نور فارس تا ۱۲ آبان

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان فارس اعلام کرد: پذیرفته‌شدگان در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام‌نور از طریق کنکور سراسری و بر اساس سوابق تحصیلی می‌توانند پس از ثبت‌نام غیرحضوری تا ۱۲ آبان‌ماه سال جاری به مراکز و واحدهای استان مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده و ثبت‌نام نهایی خود اقدام کنند.

محسن جاجرمی‌زاده امروز، ۲۹ مهرماه در نشست دانشگاه پیام‌نور فارس گفت: حدود ۱۰ هزار نفر از طریق سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به عنوان پذیرفته شده در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نوراستان فارس معرفی شده‌اند که روند ثبت‌نام غیرحضوری در سامانه گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir و درادامه تشکیل پرونده حضوری پذیرفته‌شدگان طبق جدول زمان‌بندی شده در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه کلاس‌های درس دانشجویان جدیدالورود بلافاصله بعد از انتخاب واحد برگزار می‌شود، گفت: دانشجویان می‌توانند کتاب‌های درسی چاپ دانشگاه پیام‌نور را از نمایندگی‌های فروش مجاز دانشگاه در سراسر استان و نیز با مراجعه به  سامانه فروش آنلاین کتاب‌های درسی به آدرس digibook.pnu.ac.ir به صورت غیر حضوری خریداری و تهیه کنند. همچنین در صورت سفارش آنلاین علاوه بر تخفیفات ویژه خرید آنلاین، کتاب‌های مورد نیاز را در آدرس پستی خویش تحویل می‌گیرند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور فارس بیان کرد: این دانشگاه علاوه براخذ شهریه بسیار کم نسبت به سایر دانشگاه‌های دیگر، شرایطی را ایجاده کرده است که دانشجویان بتوانند بدون دغدغه و با دریافت تسهیلات شهریه، به تحصیل خود ادامه دهند و دانشجویان این دانشگاه علاوه بر امکان تغییر رشته، می‌توانند نزدیکترین دانشگاه محل سکونت خود را به عنوان محل آزمون پایان نیمسال، انتخاب کنند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403072922352
  • خبرنگار :