کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری:

با شهادت سنوار، حماس از هم نخواهد پاشید

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در پیامی به مناسبت شهادت یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اظهار کرد: شهادت مجاهد شهید سنوار، مهر بطلانی بر خیال خام جنایت‌پیشه‌گان صهیونیست مبنی بر خلل در مقاومت و تداوم مقاومت و خط جهاد مستحکم تر از پیش است.

به گزارش ایسنا، در متن پیام آیت‌الله «محمد حسن اختری» رئیس کمیته حمایت از  انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری آمده است؛ چنگال خونین و دستان ناپاک رژیم غاصب صهیونیستی هر روز از آستین جنایت بیرون می‌آید و مجاهدان فلسطینی و لبنانی را یکی پس از دیگری از محور مقاومت می‌گیرد تا به خیال باطل خود از طریق خونریزی و تحمیل هزینه‌های جانی و مالی خود، بتواند راه مجاهدت و اراده مبارزه را از ملت‌های آزادی‌خواه فلسطین و لبنان بگیرد.

در این راستا، این‌بار جنایت هولناک مرتکب شده و فرمانده قهرمان حماس شهید یحیی سنوار را به شهادت رسانده قهرمانی که با رفتارهای شجاعانه خود، سازمان جهنمی ترور رژیم غاصب و کودک‌کش را به سخره گرفته بود. باند ترور صهیونیستی غافل از این واقعیت است؛ ملتی که نزدیک به ۸ دهه، سنگین‌ترین هزینه‌های جانی و مالی را تحمل کرده و به‌خلاف آن هر روز پرنشاط‌تر از روز قبل در سنگر جهاد و شهادت حاضر شده، از پرداخت هیچ هزینه‌ای ابا ندارد.

همچنین در بخش دیگری از این پیام آمده است: فروغ ستاره‌ای به نام سنوار، مهر بطلانی بر این خیال خام همه جنایت‌پیشه‌گانی است که می‌پندارند از طریق ترور رهبران سیاسی و فرماندهان جهادی با تجربه، می‌توانند در پویایی سازمان رزم نیروهای جهادی اخلالی ایجاد کنند. اما آن‌چه این دژخیمان ستمگر نمی‌دانند این است که اولا هیچ رهبر، فرمانده و رزمنده جهادی دوست ندارد به مرگ طبیعی از این جهان برود. ثانیا از همان لحظه‌ای که کسی در مرتبه‌ای از مراتب رهبری و فرماندهی در گروه‌های جهادی قرار می‌گیرد، در اولین اقدام معاونان خود را تعیین می‌کند تا ارکان جهاد و مقاومت هیچگاه از رزم نماند. همان‌طورکه با ترور رهبر فقید حماس شهید اسماعیل هنیه، سازمان حماس از هم نپاشید و شهید سنوار اجازه نداد کوچکترین خللی در مقاومت حماس پیش نیاید، با ترور ایشان نیز حماس از هم نخواهد پاشید و بزودی با معرفی رهبر جدید، خط جهاد ادامه خواهد یافت.

همچنین در این پیام تاکید شد: تردیدی نیست که خون شهید سنوار بی‌پاسخ نخواهد ماند، و هم‌قطارانش جهاد و مقاومت در برابر مطامع شوم رژیم صهیونیستی را با قدرت ادامه خواهند داد و ثابت خواهند کرد ملتی که نزدیک به ۸ دهه با دست خالی در برابر اشغالگران تا بن دندان مسلح مقاومت کرده، هرگز و در هیچ شرایطی تسلیم نخواهند شد. مشکل فلسطین یک راه بیشتر ندارد و آن حاکمیت ملت فلسطین بر سرزمین آباء و اجدادی است.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست‌جمهوری، ضمن محکومیت تروریسم سازمان‌یافته رژیم جعلی که به مدد سلاح‌های پیشرفته آمریکایی ممکن می‌شود، شهادت یحیی سنوار رهبر سیاسی و فرمانده نظامی برجسته حماس را به مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مُد ظله‌العالی)، ملت فلسطین، رهبری حماس و همه نیروهای جهادی جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض نموده و بر ادامه راه این شهید قهرمان تاکید می‌کند.

جمهوری اسلامی ایران همانگونه که مقام معظم رهبری آیت اله العظمی امام خامنه‌ای و رییس جمهور محترم نیز اعلام فرموده اند همواره در کنار و همراه محور مقاومت خواهیم بود و از هیچ تلاشی در پشتیبانی از مقاومت دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1403072922263
  • خبرنگار : 71290