مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان خبرداد

۱۳۴ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در خراسان رضوی 

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۲۵ طرح سرمایه‌گذاری خارجی به مبلغ ۱۳۴ میلیون دلار به تصویب رسیده است.

سیدحامد حسینی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص اقدامات دفتر نمایندگی ویژه سرمایه‌گذاران خارجی فراجا در استان و همچنین مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان طی ۶ ماه نخست سال جاری اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۲۵ طرح سرمایه‌گذاری خارجی به مبلغ ۱۳۴ میلیون دلار به تصویب رسیده است. همچنین ۶ طرح به مبلغ ۱۶۱ میلیون دلار به هیات سرمایه‌گذاری ارسال شده و در انتظار تایید است.

وی با اشاره به عملکرد دفتر ویژه سرمایه‌گذاری خارجی فراجا در استان افزود: این دفتر در سال گذشته در محل اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان افتتاح و موجب تسهیل و تسریع امور فعالان اقتصادی خارجی شده است. خدمات مندرج در آیین‌نامه ماده ۳۵ قانون تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری در این دفتر از جمله صدور مجوز اقامت، روادید، صدور و تمدید گواهینامه و .... به فعالان اقتصادی خارجی و خانواده آن‌ها ارائه شده و سرمایه‌گذاران خارجی برای دریافت این خدمات دیگر نیازی به مراجعه به تهران ندارند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی ضمن اشاره به فعالیت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خارجی خراسان رضوی گفت: طی مدت مذکور ۱۰۶۶ پرونده مربوط به سرمایه‌گذاران خارجی به دفتر ویژه سرمایه‌گذاری خارجی ارسال شده که خدمات مختلف از جمله اقامت ۶ ماهه و ۳ ساله ماده ۳۵ سرمایه‌گذار، خروج مراجعت، تمدید روادید و ... به آن‌ها ارائه شده است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403072922262
  • خبرنگار : 50356