استاندار فارس:

مدیران به نظم و عدالت توجه داشته باشند

استاندار فارس خواستار توجه به علم و دانش در مدیریت‌ها شد و تأکید کرد که مدیران باید به نظم و عدالت توجه داشته باشند.

حسینعلی امیری امروز، ۲۹ مهرماه در آئین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان فارس، با بیان اینکه حمایت مردمی یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های امنیت ملی است، گفت: جامعه مومن و توسعه یافته در سایه عدالت شکل می‌گیرد و باید در حاکمیت قانون هر شخص با هر نوع نگاه سیاسی، جناحی و تفکر آن را لمس و احساس کند.

وی اظهار کرد: مدیریت‌ها باید مبتنی بر علم و دانش باشد و مدیران در مدیریت باید به نظم و عدالت توجه داشته باشند. امروزه در حوزه حقوق تنوع ایجاد شده است که اگر قضات مدیریت خود را علمی و اطلاعاتشان را به روز نکنند و از تکنولوژی‌های نو بهره نگیرند، موفقیت حاصل نخواهد شد.

نماینده عالی دولت در فارس به برقراری حاکمیت قانون تاکید کرد و گفت: همه باید عدالت را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند، نظامی که حمایت مردمی را به دنبال دارد قطعاً موفق و پیروز خواهد بود. 

امیری بیان کرد: در حاکمیت قانون هیچکس نباید احساس تضعیف و تضییع حق خود کند و در سایه این حاکمیت است که مردم سالاری دینی اتفاق می‌افتد.

امیری با بیان اینکه گاهی یک ذره از عظمت خداوند را می‌بینیم که ناخودآگاه در وجود مخلوقات الهی نمایان می‌شود، گفت: این جهان با عظمت با عدالت سرپا است و خداوند تمام عالم را با عدالت و دقیق‌ترین محاسبات علمی اداره می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه اگر ذره‌ای خلل در نظم عدالت هستی ایجاد شود موجب فروپاشی جهان خواهد شد، تصریح کرد: جامعه ما هم از این قاعده مستثنی نیست و اگر می‌خواهیم از جامعه‌ای مؤمن، توسعه یافته و رستگار برخوردار باشیم باید عدالت برقرار شود و بخشی از این امر بر عهده دستگاه قضائی است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403072922239
  • خبرنگار : 50976