شهردار خبر داد:

تلاش برای منطقه‌بندی شهری شهرداری صدرا

شهردار صدرا با حضور در پایتخت با مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها دیدار کردند که در این دیدار مباحثی در خصوص منطقه‌بندی شهری شهرداری صدرا و همچنین ارتقای واحد آتش‌نشانی این شهر به سازمان مطرح شد.

مجتبی پارسایی امروز، ۲۹ مهرماه در حاشیه این دیدار از انجام تلاش‌ها برای منطقه‌بندی شهری شهرداری صدرا خبر داد و گفت: به منظور ایجاد زمینه افزایش مشارکت شهروندان در مدیریت شهری، کاهش فاصله میان شهروندان و مسئولان مدیریت شهری، انعطاف‌پذیری و عدم تمرکز اداری و سازمانی با رویکرد افزایش اثربخشی، سرعت و کیفیت مدیریت شهری، کارآمدی و هماهنگی ساختارها و شیوه‌های نظارت و کنترل در مدیریت شهری خواهان منطقه‌بندی شهری در شهر صدرا هستیم.

شهردار صدرا با اشاره به اهمین تبدیل شدن واحد آتش نشانی صدرا به سازمان نیز بیان کرد: شهر صدرا به دلیل اینکه در شمال غرب کلان شهر شیراز قرار دارد و همچنین به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی، حجم بالای جمعیتی، افزایش ساکنین و تردد زیاد، واحد آتش‌نشانی صدرا به خدمات امدادی مجهز و توسعه یافته نیاز دارد تا بتواند به وظایف محوله به خوبی عمل کند، لذا مهم‌ترین درخواست ما در این دیدار تایید ساختار سازمانی آتش نشانی شهر صدرا بود.

وی با ضروری خواندن وجود ایستگاه‌های آتش‌نشانی گفت: افزایش تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر از مهم‌ترین ضرورت‌های شهری صدراست که باید بدان توجه کرد.

پارسایی ادامه داد: امدادرسانی سریع و به موقع در این شهر مورد توجه است که با افزایش ایستگاه‌های جدید آتش‌نشانی محقق خواهد شد، لذا بدین منظور پروژه ساخت ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۳ را با جدیت پیش خواهیم برد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403072922234
  • خبرنگار :