امام جمعه هیدج:

حماس با شهادت سنوار تضعیف نخواهد شد

امام جمعه هیدج گفت: صهیونیست‌ها باید بدانند حماس با شهادت سنوار تضعیف نخواهد شد.

حجت‌الاسلام اسدالله زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اتفاقات تلخ سرزمین‌های اشغالی، عنوان کرد: طی این روزها شاهدیم که رژیم کودک‌کش اسرائیل از هیچ جنایتی در غزه و لبنان دریغ نمی‌کند و مردم بی‌دفاع را هدف خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه این جنایت‌کاران حتی چادرهای مردم بی‌پناه را آتش زدند، متذکر شد: در این واقعه تلخ عده‌ای به شهادت رسیده و جمعی نیز مجروح شدند که برای مداوای این مردم مظلوم هم دارو و درمانی وجود ندارد که بتوانند این زخم‌ها را درمان کنند.

امام جمعه هیدج با توضیح اینکه امروز شاهدیم که هلوکاست واقعی در برابر چشم جهانیان صورت می‌پذیرد و این جانیان حتی چادرهای آوارگان فلسطینی را که در بیمارستان پناه گرفته بودند نیز آتش می‌زنند، ادامه داد: متاسفانه جهانیان در حال تماشای این جنایات هستند.

زارعی با یادآوری اینکه آمریکایی‌ها بدانند که در این جنایات شریک جرم بودند، زیرا آنها در تلاش هستند که اسرائیل را حفظ کنند تا به منطقه تسلط داشته باشند، گفت: آمریکایی‌ها باید بدانند که شما نمی‌توانید به زور اسرائیل را نگه دارید تا سیاست‌های شما را پیش ببرد و به امید خدا به زودی این رژیم منحوس به زباله‌دان تاریخ فرستاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه تنها راه پیروزی این مردم مظلوم مقاومت است و با ایستادگی می‌توان در برابر این جانیان پیروز شوند، گفت: اگر امروز صهیونیست‌ها را بپا در آورده‌اند و آنها اعتراف می‌کنند که شکست خورده‌اند حاصل مقاومت و ایستادگی است.

امام جمعه هیدج با اشاره به شهادت یحیی سنوار، ادامه داد: صهیونیست‌ها باید بدانند حماس با شهادت شهید سنوار تضعیف نخواهد شد و این یک خیال باطل برای اسرائیلی‌ها است.

اتتهای پیام 

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403072922229
  • خبرنگار : 50163