ثابتی: چرا مجمع تشخیص مصلحت نظام با تعیین تکلیف وضعیت کارکنان شرکتی مخالفت کرد؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: عزیزان مجمع تشخیص مصلحت نظام که رای منفی به تعیین تکلیف وضعیت کارکنان شرکتی دادند، چه کسانی بودند و چه دلیلی برای مخالفت داشتند؟

به گزارش ایسنا، امیرحسین ثابتی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در تذکری گفت: متاسفانه علی رغم قانون خوبی که مجلس گذشته تصویب کرد، برای تعیین تکلیف نیروهای شرکتی اقدامی انجام نشده است. مجمع تشخیص اشکالاتی به این مسئله گرفت و حرف من این است که عزیزان مجمع تشخیص مصلحت که رای منفی به این مسئله دادند چه کسانی بودند و چه دلیلی برای مخالفت داشتند؟

وی با بیان این‌که «اگر فرزندان شما و ژن‌های برتر شما بودند باز هم رای منفی می‌دادید؟» مدعی شد: تا جایی که بنده اطلاع پیدا کردم، آقایان عارف معاون اول رئیس جمهور، آقای باهنر و آقای مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور از جمله مخالفان اصلی به سرانجام نرسیدن طرح نیروهای شرکتی بودند. اگر حرف بنده غلط است آن را تکذیب کنید و  اگر درست است استدلال خود را بیان کنید.

ثابتی تاکید کرد: چرا جایی که حق میلیون‌ها نفر مطرح است، به آنان ظلم می‌شود؟ آقای پزشکیان به عنوان رئیس جمهور موضع خود را در این موضوع بیان کند. آقای پزشکیان اگر می‌خواهید برای معیشت مردم کار کنید، بسم الله. همین موضوع دستور امروز شما باشد. از آقای قالیباف به عنوان رئیس مجلس می‌خواهم که در این قضیه کوتاه نیایند و مسئله را پیگیری کنند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403072922185
  • خبرنگار : 71938