مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبر داد

تکمیل پروژه محور سنگر - سیاهکل طی ۲ ماه آینده

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان، با بیان اینکه مشکل مصالح پروژه محور سنگر سیاهکل حل شده است، گفت: تا دو ماه آینده شاهد بهره برداری کامل از دو کیلومتر باقی مانده خواهیم بود.

محمدرضا فلاحتگر امروز، ۲۹ مهرماه در حاشیه بازدید بازرس کل گیلان از پروژه نیمه تمام محور سراوان - سنگر - سیاهکل و بهسازی و چهار خطه کردن محور سیاهکل - بازکیاگوراب، طول محور سنگر - سیاهکل را ۲۲.۵ کیلومتر دانست و اظهار کرد: ۲۰.۵ کیلومتر از این محور در دست بهره برداری است.

وی با اشاره به آماده سازی ۱.۵ کیلومتر دیگر و تحویل آن به اداره کل راهداری استان گیلان، افزود: ۴۵۰ متر باقی مانده این پروژه که به دلیل نبود مصالح بیش از ۶ ماه به ‌کندی پیش می رفت، پس از صدور مجوز برداشت مصالح مجددا آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان ضمن قدردانی از بازرس کل استان و سایر دستگاه های ذی ربط که در بحث صدور مجوز حمل مصالح نهایت مساعدت را با این اداره کل داشتند، گفت: هدف از اجرای پروژه محور سنگر - سیاهکل، افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای و افزایش سرعت تردد و ظرفیت مسیر و همچنین تسهیل در تردد و توسعه و رونق اقتصادی این خطه است.

فلاحتگر با بیان  اینکه بخشی از مصالح به کارگاه پروژه حمل شده و پیمانکار در حال تولید مصالح جهت زیرسازی است، عنوان کرد: بخش دیگر مصالح در محل پروژه تخلیه شده و پیمانکار مشغول فعالیت و در صورت مساعد بودن هوا تا دو ماه آینده شاهد بهره برداری کامل از این محور خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، طول کلی این محور ۲۲.۵ کیلومتر است که به صورت رفت و برگشت به عنوان راه اصلی با عرض ۱۳ متر احداث شده و ۲۰.۵ کیلومتر از آن طی سال های گذشته توسط اداره کل راه و شهرسازی استان به بهره برداری رسیده و از دو کیلومتر باقی مانده مسیر، ۱۵۰۰ متر آن در حال حاضر تکمیل بوده و عملیات روسازی ۵۰۰ متر باقی مانده آن که با مشکل تامین مصالح مواجه شده بود با صدور مجوز برداشت مصالح مجددا آغاز به کار کرد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403072922156
  • خبرنگار : 50040