همشهری‌ها دیگر مدافع قدیمی‌شان را نمی‌خواهند

منچسترسیتی آماده است در ازای دریافت‌کردن ۱۵ میلیون پوند کایل واکر را به تیمی دیگر واگذار کند.

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی مایل است کایل واکر را تنها با ۱۵ میلیون پوند در تابستان آینده بفروشد. شفیلدیونایتد شدیدا به دنبال بازیکن سابقش است.

واکر پس از انتقالش از تاتنهام به منچسترسیتی در سال ۲۰۱۷ تاکنون ۳۰۸ بازی برای این تیم انجام داده است. او از آن زمان تاکنون شش عنوان قهرمانی لیگ برتر و یک لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده است. مدافع ملی‌پوش در این فصل با آنکه کاپیتان تیمش محسوب می‌شود تنها سه بار در لیگ برتر از ابتدا در ترکیب قرار گرفته است.

طبق نوشته روزنامه دیلی‌استار، سیتی تمایلی برای تمدید قرارداد این بازیکن ندارد. گزارش‌ها حاکی است سیتیزن‌ها قصد دارند یک قدم فراتر بروند و واکر را به تیم دیگری بفروشند. با توجه به اینکه تنها یک سال از قرارداد او تا تابستان باقی مانده، سران سیتی مایل‌اند در ازای ۱۵ میلیون پوند او را بفروشند.

رقم ۱۵ میلیون پوند برای تیم‌های عربستانی ایده‌آل است و الاهلی را بر آن داشته تا به دنبال امضای قرارداد با واکر باشد. علاقه این تیم عربستانی برای شفیلدیونایتد دردسر درست می‌کند. تیم سابق کایل واکر مشتری جدی این بازیکن است و حالا باید با تیم‌های عربستانی بر سر مدافع ملی‌پوش انگلیسی رقابت کند.

بازگشت به باشگاه دوران جوانی برای واکر در شرایطی مطرح شده است که او در صورت پیوستن به الاهلی می‌تواند هفته‌ای ۴۰۰ هزار پوند را به دست آورد.

باید دید واکر ۳۴ ساله که دیگر آینده‌ای در سیتی ندارد در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403072922151
  • خبرنگار : 71460