فتحی: استاندار کردستان محکوم به موفقیت است

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقدیر از رئیس جمهوری به دلیل انتصاب استاندار کردستان از میان کردنشینان اهل سنت گفت: استاندار کردستان محکوم به موفقیت است و برای رسیدن به این هدف مجمع نمایندگان همه ظرفیت و توان خود را برای کمک به استاندار به کار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، محسن فتحی نماینده مردم سنندج، دیوان دره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ صحن مجلس در نطق میان دستور خود با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی در غزه و لبنان تأکید کرد: ارتش کودک‌کش و تروریستی صهیونیستی با حمایت‌های آمریکای جنایتکار نشان داده است که در قتل عام شهروندان غیرنظامی غزه و لبنان هیچ خط قرمزی نمی‌شناسد. در این روزها که وجدان جامعه جهانی به خواب رفته است و چشمان دولت‌های حامی حقوق بشر که در مقابل این حجم از توحش و جنایات رژیم خونخوار صهیونیستی نابینا شده‌اند، یاد شهدای بزرگ جبهه مقاومت همچون حاج اسماعیل هنیه، حاج حسن نصرالله و شهید حاج یحیی سنوار را گرامی می‌داریم.

وی همچنین گفت: از رزمندگان جبهه مقاومت به ویژه سربازان و حافظان امنیت کشور بزرگمان ایران که در هر لباس نام بزرگ جمهوری اسلامی ایران را در جبهه‌های حق علیه باطل پرآوازه نموده‌اند و عملیات سلحشورانه وعده صادق ۲ را به بهترین وجه ممکن به سرانجام رساندند، عرض خدا قوت و دست مریزاد دارم و به این سربازان جبهه مقاومت تبریک می‌گویم که طی دو عملیات وعده صادق ۱ و ۲ هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را که به تعبیر زیبای شهید نصرالله چیزی جز لانه عنکبوت نیست به سخره گرفتند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: این روزها ایام وفاق و همدلی و حمایت قاطع مردم از نظام و رهبری است؛ در کجای دنیا می‌توان شاهد حماسه و حمایتی مانند برگزاری نماز جمعه نصر به امامت رهبر معظم انقلاب باشیم؟

سطحی در ادامه با اشاره به انتصاب استاندار کردستان از سوی هیئت دولت عنوان کرد: به سهم خودم از رئیس جمهور محترم که برای نخستین بار و بعد از حدود چند دهه مطالبه تاریخی و مشروع کردها و جامعه اهل سنت را در زمینه انتصاب استاندار کرد اهل سنت تحقق بخشیدند، تشکر کنم. طبیعتاً توقعی که از استاندار منصوب دولت داریم این است که توجه داشته باشد جایگاهی که در آن قرار دارد نتیجه سال‌ها مطالبه‌گری جامعه اهل سنت در مناطق کردنشین است. امروز با حضور آقای آرش زره‌تن لهونی به عنوان استاندار بارقه‌ای از امید در استان کردستان ایجاد شده است؛ بنابراین او محکوم به موفقیت است و برای رسیدن به این هدف مجمع نمایندگان همه ظرفیت و توان خود را برای کمک به استاندار به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403072922142
  • خبرنگار : 71489