حملات حزب‌الله به نظامیان صهیونیست در مناطق و شهرک‌های اشغالی

حزب‌الله لبنان از حمله موشکی به محل استقرار نظامیان صهیونیست در مزارع اشغالی «شبعا» و شهرک‌های صهیونیست نشین خبر داد.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان در آخرین بیانیه خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها و در دفاع از لبنان و ملت آن، ساعت ۱۳ روز یکشنبه محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک‌های «کتسرین» و «یفتاح» را با تعدادی موشک مورد اصابت دقیق قرار دادند.

مقاومت لبنان در عملیاتی دیگر محل استقرار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک «یعرا» را موشک‌باران کرد.

حزب‌الله همچنین محل استقرار نظامیان دشمن در شهرک‌های «شلومی» و «ادمیت» را با تعداد زیادی موشک هدف قرار داد.

رسانه جنگ مقاومت اسلامی لبنان در چهارمین بیانیه عملیاتی امروز (یکشنبه) خود اعلام کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها و همچنین در دفاع از لبنان و ملت آن، ساعت ۹:۳۰ صبح روز یکشنبه محل استقرار نیروهای دشمن اسرائیلی در منطقه «السدانه» در مزارع اشغالی شبعا را با چند موشک هدف قرار دادند.

حزب‌الله صبح امروز نیز چند حمله موشکی به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی انجام داده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر به گمان اینکه می‌تواند قدرت نظامی حزب‌الله را تضعیف کند، حملات تجاوزکارانه گسترده خود به مناطقی در جنوب و شرق لبنان را آغاز کرد و این حملات همچنان ادامه دارد.

طبق آخرین آمار اعلامی توسط وزارت بهداشت لبنان، حملات رژیم صهیونیستی به این کشور از اکتبر گذشته تاکنون بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ شهید و بیش از ۱۱ هزار زخمی بر جای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در واکنش به این جنایات، حملات متعددی را به نقاط مختلف اراضی فلسطین اشغالی انجام داده است. این حملات منجر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403072922116
  • خبرنگار : 71610