تجهیز هنرستان‌های بروجرد با ۳ میلیارد تومان تجهیزات تخصصی

مدیر آموزش‌ و پرورش بروجرد گفت: در راستای ارتقای کیفیت آموزش‌های فنی حرفه‌ای و کار و دانش، هنرستان‌های این شهرستان به ۱۵۰ قلم تجهیزات تخصصی جدید به ارزش تقریبی سه میلیارد تومان مجهز شدند.

نریمان سبحانی‌نیا امروز (۲۹ مهر ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این تجهیزات شامل ۵۰ دستگاه کامپیوتر، سه دستگاه موتور خودرو، دستگاه‌های سوخت‌رسانی و برق خودرو، میزهای نقشه‌کشی و کامپیوتر، صندلی چرخان، تجهیزات رشته عکاسی مانند دوربین، تجهیزات رشته تعمیر موبایل، پکیج کامل رشته تأسیسات، چرخ‌ خیاطی و ... است.

وی بیان کرد: این تجهیزات به هنرستان‌های ولایت‌ فقیه، فاطمه زهرا (س)، حضرت زینب (س)، مهر، حجاب، عماد، فیض، احسان مطیعی، عبابخش ۱، طوسی، علم و صنعت، شریف واقفی، شهید طهرانی مقدم، رازی، شهید ابراهیمی و چرخکار تحویل داده شد.

مدیر آموزش‌ و پرورش بروجرد با تأکید بر اهمیت تجهیزات کارگاهی در یاددهی مهارت‌های فنی به هنرجویان، این اقدام را گامی مهم در راستای توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در شهرستان دانست و گفت: تأمین ابزار و لوازم تخصصی یکی از اولویت‌های اصلی آموزش‌ و پرورش بروجرد است و تلاش خواهیم کرد تا با ادامه این روند، زمینه رشد و شکوفایی هرچه بیشتر هنرجویان را فراهم کنیم.

سبحانی‌نیا اضافه کرد: این تجهیزات با نظارت الله‌یاری کارشناس مسئول فنی حرفه‌ای و کار و دانش شهرستان و خسروی جمعدار اموال و تجهیزات اداره در انبار مرکزی آموزش‌ و پرورش بروجرد بین هنرستان‌ها توزیع شده است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403072922014
  • خبرنگار : 50175