نمایشگاه سراسری صنایع دستی در کرمانشاه برپا می‌شود

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی به میزبانی کرمانشاه خبر داد.

امین کوگانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی طی روزهای هفتم تا یازدهم آبان در کرمانشاه برگزار خواهد شد. 

وی افزود: برای برگزاری این نمایشگاه ۱۹۰ غرفه در محل نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد در نظر گرفته شده است. 

معاون صنایع دستی استان اضافه کرد: این نمایشگاه در رشته‌های شاخص صنایع دستی ایران و با حضور هنرمندان و صنعتگران مطرح کشوری و استانی برگزار خواهد شد. 

به گفته این مسئول، غرفه‌هایی نیز در این نمایشگاه برای برگزاری ورکشاپ زنده صنایع دستی و معرفی شهرهای ملی و جهانی کشور اختصاص پیدا کرده است. 

وی اضافه کرد: تاکنون حدود ۱۱۰ هنرمند از سراسر کشور و ۹۰ هنرمند از استان کرمانشاه برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند. 

کوگانی تاکید کرد: در این نمایشگاه تلاش شده تا علاوه بر هنرمندان مرکز استان، هنرمندانی از سایر شهرستان‌ها نیز فرصت حضور داشته باشند. 

وی در خصوص ساعات کار این نمایشگاه نیز گفت: ساعت کار نمایشگاه طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه (۷ تا ۹ آبان) از ۱۵ ظهر تا ۲۱ شب و روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۱۰ و ۱۱ آبان) از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ شب خواهد بود. 

انتهای پیام 

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403072922011
  • خبرنگار : 50184