رئیس دادگستری دهلران:

صیانت از اراضی دولتی دهلران باید قاطعانه باشد

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام به همراه معاونان و مدیران و رئیس دادگستری دهلران، موضوع صیانت از اراضی دولتی در این شهرستان را مورد بحث قرار دادند.

«بهنام تیرافکن» رئیس دادگستری شهرستان ویژه دهلران با اشاره به اینکه شهرستان دهلران دارای بیشترین اراضی در استان ایلام است بر اهمیت توجه خاص به این شهرستان تأکید و اظهار کرد: اراضی ملی خط قرمز دستگاه قضا است و با متصرفان برخورد قانونی و قاطع خواهد شد.

رئیس دادگستری و رئیس شورای  حفاظت از  اراضی  شهرستان  خاطر نشان کرد: یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی به‌همراه فراجا مکلف هستند به محض وقوع ساخت و سازهای غیرمجاز با اطلاع به مقام قضایی نسبت به رفع تصرف اقدام کنند.

پناهی دادستان دهلران نیز در این نشست اظهار کرد: برخورد با تصرف عدوانی و غیرمجاز اراضی ملی در  دستور کار فوق‌العاده دادستانی هست و در همین راستا نیز در روزهای گذشته چندین نفر بازداشت شده‌اند و برای آن‌ها پرونده قضایی تشکیل شده است .

دادستان دهلران افزود: لازم است اداره مسکن و شهرسازی مجهز به ماشین‌آلات لازم و نیروی کافی برای صیانت از اراضی ملی باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان ایلام، «فرشاد دوستی» مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز ضمن تقدیر از ریاست محترم دادگستری دهلران در خصوص حمایت قاطع از اداره مسکن و شهرسازی شهرستان و برخورد با متصرفان گفت: اداره کل راه و شهرسازی توجه خاص خود را به بزرگترین شهرستان استان معطوف داشته و با تلاش شبانه روزی در صدد صیانت از اراضی ملی است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۶
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403072921996
  • خبرنگار :