معاون‌ فرهنگی اجتماعی دانشگاه:

مشکل خوابگاه برای مجردین و متاهلین دانشگاه سیستان و بلوچستان وجود ندارد

معاون‌ فرهنگی اجتماعی دانشگاه سیستان وبلوچستان گفت: مشکل خوابگاه برای مجردین و متاهلین واجد شرایط این دانشگاه وجود ندارد.

نوری در گفت وگو با ایسنا، افزود: هم اکنون این دانشگاه ۹۰۰ اتاق خوابگاهی دارد و در زمینه خوابگاه برای مجردین و متاهلین واجد شرایط هیچ مشکلی نداریم.

نوری افزود: در سال تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی دانشگاه سیستان و بلوچستان بیش از ۲هزار نفر و در مقطع کارشناسی ارشد و تحصیلات تکمیلی هم حدود ۱۰۰۰ نفر پذیرفته شده اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، توسعه فضای گفتمان‌، ارتباطات و همکاری­های فرهنگی با مراکز، مؤسسات و نهادهای فکری، فرهنگی و انقلابی را از برنامه‌های مهم دانشگاه عنوان کرد و  گفت: برنامه ریزی و تلاش در جهت توسعه بصیرت و نگرش ها، و توانمندی های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، و اخلاقی دانشجویان از طریق برگزاری دوره ها، سمینارها، و جلسات آموزشی ترویجی در دستور کار است.

نوری خاطرنشان کرد: مدیریت امکانات و تجهیزات اسکان و رفاه دانشجویان و مدیریت مناسب ارائه خدمات دانشجویی به بهترین شکل ممکن برای دانشجویان فراهم شده است.

وی تصریح کرد: رصد مسائل و معضلات اجتماعی و روحی روانی دانشجویان، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری مناسب در حل مسائل مذکور با همکاری و هماهنگی سایر واحدهای مرتبط انجام خواهد گرفت تا دانشجو در بهترین فضای ممکن مشغول به تحصیل شود.

وی گفت: دانشگاه سیستان وبلوچستان با بیش از ۲۰۰ هکتار وسعت و بیش از ۱۰ دانشکده از دانشگاههای مطرح و صاحب نام کشور به حساب می آید.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۱
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403072921972
  • خبرنگار : 51000