مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران:

 بقاع متبرکه مازندران به یاری جبهه مقاومت می‌شتابند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: ما حمایت از مردم مظلوم لبنان و حزب الله سرافراز را بر خود فرض می‌دانیم و در این راستا بقاع متبرکه به یاری جبهه مقاومت می‌شتابند.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی ۲۹ مهر در گفت‌وگویی با رسانه‌ها اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم تا به جبهه مقاومت در منطقه کمک کنیم.

وی با بیان اینکه امروز هر حرکتی که در جهت مبارزه با این مستکبران و زورگویان صورت گیرد مورد رضایت خداوند است، افزود: در این ارتباط سازمان اوقاف و امور خیریه، بر اساس وظیفه ذاتی خویش، تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود را به کار گرفته تا در این جهاد مقدس، بتواند نقش مهمی ایفا کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران یادآور شد: در این مسیر علاوه بر استفاده از ظرفیت موقوفات و متولیان، زمینه‌سازی برای مشارکت زائرین بقاع متبرکه و منتظران امام زمان(عج)، در این امر خطیر وظیفه‌ای است که می‌بایست نسبت به آن اهتمام جدی داشت.

حیدری تصریح کرد: در راستای حمایت متمرکز و کمک به جبهه مقاومت، از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه شماره کارت اختصاصی قراردوازدهم به شماره ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۰۰۰۸۲۸۲ به این امر اختصاص یافته تا زمینه مشارکت زائرین و مجاورین این اماکن مقدس در حمایت از جبهه مقاومت فراهم شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حیدری جناسمی بیان کرد: این شماره کارت برای مشاهده و کمک‌های زائرین و مسافرین در بقاع متبرکه مازندران در قالب خدمات اجتماعی قرار دوازدهم نصب شده است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403072921914
  • خبرنگار :