نماینده کرمانشاه:

جهاددانشگاهی کرمانشاه گام ارزشمندی در درمان ناباروری برداشته است

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام ارزشمند جهاددانشگاهی کرمانشاه در راه اندازی مرکز درمان ناباروری، گفت: از هیچ حمایت و کمکی برای ارتقاء تجهیزات و توسعه این مرکز دریغ نمی‌کنیم.

فضل الله رنجبر، در بازدید از مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی کرمانشاه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جوانی جمعیت، گفت: حقیقت این است که نرخ باروری در سالهای اخیر با سرعت بسیاری در حال کاهش است و اگر این روند ادامه یابد، قطعا در دهه‌های آینده کشور با بحران جمعیت مواجه می‌شود.

وی افزود: از طرفی جمعیت سالمندان هم به سرعت افزایش می‌یابد و ما یک ایران سالمند در دهه‌های آینده خواهیم داشت.

رنجبر افزود: یکی از راهکارهای افزایش جمعیت و جوانی جمعیت، درمان ناباروری زوجین است.

وی خاطرنشان کرد: درمان ناباروری نه تنها به افزایش و جوانی جمعیت کمک می‌کند، بلکه موجب کاهش تبعات و پیامدهای اجتماعی ناشی از این موضوع می شود، چرا که برخی زوجین به همین علت طلاق می‌گیرند.

رنجبر با تقدیر از سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه در زمینه راه اندازی مرکز درمان ناباروری، گفت: راه اندازی این مرکز گام ارزشمندی است که از سوی جهاددانشگاهی استان جهت درمان ناباروری برداشته شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، رنجبر با تاکید بر لزوم تقویت تجهیزات این مرکز، گفت: قطعا از هیچ حمایت و کمکی برای توسعه این مرکز و ارتقا تجهیزات آن دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403072921859
  • خبرنگار :