انتخابات شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی الهیات در دانشگاه اصفهان برگزار شد

چهارمین مجمع عمومی و انتخابات شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی الهیات کشور با حضور ناظران وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، این برنامه با حضور دبیران و نمایندگان انجمن‌های علمی الهیات کشور برگزار و نتیجه انتخابات شورای مرکزی و بازرسان چهارمین دوره اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی الهیات ایران مشخص شد.

در این انتخابات محمدطاها جهاندیده از دانشگاه تهران، پیام عزیز از دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی، فاطمه اهوازی از دانشگاه علامه طباطبایی، علیرضا سلیمانی از دانشگاه اصفهان، حنانه باقری از دانشگاه تهران، علی فروتن از دانشگاه قم و رقیه فلاح از دانشگاه گنبد کاووس به عنوان اعضای شورای مرکزی اتحادیه انتخاب شدند و سیدعلی رضوانی فر از دانشگاه اصفهان و مهدی محمودی از دانشگاه امام صادق(ع) نیز به عنوان اعضای علی‌البدل شناخته شدند.

در انتهای مجمع، محمدطاها جهاندیده دبیر دو دوره انجمن علمی فلسفه و حکمت اسلامی دانشگاه تهران به اتفاق آرای شورای مرکزی به عنوان دبیرکل اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی الهیات کشور انتخاب شد.

همچنین رضا جان‌محمدلو از دانشگاه بوعلی سینا به عنوان بازرس اصلی و زهرا مددی از دانشگاه مذاهب اسلامی به عنوان بازرس علی‌البدل، از اعضای بارزسان این اتحادیه معرفی شدند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۶
  • دسته‌بندی: تشکل‌های دانشجویی
  • کد خبر: 1403072921854
  • خبرنگار : 71963