/روایت روز ورزشی/

بیرانوند و درویش،‌ رستمی و انوشیروانی، سردار و باشو!

ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، فدراسیون کشتی مبلغ پاداش‌های کسب مدال در رقابت‌های جهانی اوزان غیر المپیکی را که روزهای ۷ تا ۱۰ آبان ماه در کشور آلبانی برگزار می شود اعلام کرد.

واکنش انوشیروانی به ماجرای رضایت‌نامه کیانوش رستمی

رییس فدراسیون وزنه‌برداری نسبت به این که کیانوش رستمی به دنبال گرفتن رضایت‌نامه است تا بتواند زیر پرچم کوزوو وزنه‌ بزند، واکنش نشان داد.

کیانوش رستمی برای حضور در مسابقات تصمیم گرفت زیر پرچم کشور دیگری (کوزوو) برود اما او اخیرا مدعی شد که برای وزن زدن زیر پرچم این کشور با مشکل نداشتن رضایت‌نامه از سوی فدراسیون ایران مواجه شده است.

شب درخشان مهدی قایدی در امارات با یک سوپر گل+ ویدیو

اتحاد کلباء در شبی که مهدی قایدی دبل کرد برابر حریف خود به پیروزی دست پیدا کرد.

اتحاد کلباء در یک هشتم نهایی جام ریاست جمهوری امارات به مصاف البطائح رفت.

چطور اتهام رشوه بیرانوند، نشر اکاذیب قلمداد شد؟

کارشناس حقوقی فوتبال می‌گوید رای صادر شده درباره اتهام بیرانونده به هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، مبنای قانونی داشته است.

رضا شاه‌منصوری در گفت‌وگو با ایسنا درباره رای صادر شده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محرومیت یک جلسه‌ای علیرضا بیرانوند اظهار کرد: درباره این رای باید چند نکته را مورد نظر قرار بدهیم؛ اول اینکه اتهام نشر اکاذیب با شکایت شاکی خصوصی رسیدگی می‌شود، بنابراین اگر پرونده‌ای در این زمینه تشکیل نشده، مقام قضایی نمی‌تواند به طور مستقل به پرونده رسیدگی کند.

اعلام رای انضباطی پرونده اتهام رشوه بیرانوند/ محرومیت تعلیقی مشروط یک جلسه‌ای!

با اعلام کمیته انضباطی، علیرضا بیرانوند به دلیل ادعای دادن رشوه به اعضای هیات مدیره پرسپولیس به پرداخت ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت محکوم شد.

فتح کوه‌های ایران با یک پا!

برایش جانبازی دلیلی بر این نیست که لذت کوهنوردی را تجربه نکند؛ ‌عشقی که حالا آن را در روح خود حس می‌کند.

کوهنوردی با وجود حس و حال زیبایش سختی‌های زیادی دارد و توان بالایی می‌خواهد تا از پس فراز و نشیب‌های آن برآمد اما برخی هستند که با شرایط خاص هم سختی‌های مسیر را به جان می‌خرند و دل به کوه می‌سپارند؛ مثل «علی توکلی» جانبازی که در سال‌های دفاع مقدس یک پای خود را از دست داد و اکنون کوهنوردی را دنبال می‌کند.

درویش ۳ ماه از حضور در ورزشگاه محروم شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را جریمه و محروم کرد.

ویدیو/ گل سردار آزمون در جام حذفی امارات

سردار آزمون موفق شد گل دوم تیمش را برابر دیبا الحصن به ثمر برساند. شباب الاهلی تا پایان نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر از حریفش پیش است.

وقتی سن برای رونالدو یک عدد است

کریستیانو رونالدو نشان داده که سن برای او تنها یک عدد است و در آستانه ۴۰سالگی همچنان آماده و سرحال است.

کریستیانو رونالدو روزهای درخشانی را با النصر پشت سر می‌گذارد. این بازیکن پرتغالی در دیدار حساس برابر الشباب بار دیگر ناجی تیمش شد و با گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساند زمینه‌ساز کسب‌ سه امتیاز ارزشمند برای النصری‌ها شد.

عصبانی‌ترین روی هواداران استقلال

«حیاکن، رهاکن!» سهم مدیران، «بی‌غیرتی» سهم بازیکنان و در نهایت «تشویق‌شدن» سهم بازیکنان تیم رقیب! این بود خلاصه آنچه جمعه‌شب در جریان دیدار تیم‌های استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان از هفته هشتم لیگ برتر در ورزشگاه شهرقدس رخ داد.

الخلیج: کابوس الهلال روی نیمکت استقلال

روزنامه الخلیج عربستان واکنش جالبی به انتخاب موسیمانی به عنوان سرمربی جدید استقلال داشت.

استقلال یکی از عجیب‌ترین شب‌های تاریخش را تجربه کرد. آبی‌پوشان پایتخت در دیدار برابر ذوب‌آهن که در ورزشگاه قدس برگزار شد با سه گل شکست خوردند اما بلافاصله بعد از شکست از سرمربی جدید خود رونمایی کردند تا هواداران امیدوار به ادامه فصل شوند. پیتسو موسیمانی، سرمربی باتجربه آفریقایی، به عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان انتخاب شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۲۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403072821804
  • خبرنگار : 71469