صندلی گیمینگ مناسب برای استریمرها و یوتیوبرها

 تهیه صندلی گیمینگ و استفاده از آن مزایای زیادی ازجمله حفظ سلامت بدن، تجربه بازی بهتر، خستگی کمتر حین بازی و نشستن پشت سیستم و... دارد. در این مطلب، به‌بررسی ویژگی‌های یک صندلی خوب و مناسب برای گیمینگ پرداختیم و بهترین مدل‌های موجود این صندلی را معرفی کردیم.

گیمینگ امروزه صرفا یک تفریح نیست و ازطریق انجام بازی‌های ویدیویی حتی امکان کسب درآمد هم وجود دارد. به این منظور باید مدت زمان مشخصی را پای سیستم، به انجام بازی‌ و راقبت پرداخت و این موضوع در کنار تمام مزایا، معایبی هم دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به مشکلات ستون فقرات اشاره کرد. برای جلوگیری از مشکلات فیزیکی و جسمانی نشستن طولانی‌مدت پشت کامپیوتر، استفاده از صندلی گیمینگ بهترین راهکار است. در این مطلب، به‌معرفی انواع صندلی‌های گیمینگ می‌پردازیم. اگر در زمینه استریم بازی یا یوتیوب فعال هستید و به‌دنبال یک صندلی مناسب برای خرید هستید، از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

برای خرید صندلی گیمینگ باید به چه نکاتی توجه کرد؟

اگر قصد شروع فعالیت به‌عنوان یک گیمر یا یوتیوبر را دارید، صندلی یکی از ابزارهای مهم و اولیه است که باید برای تهیه آن اقدام کنید. البته پیش از خرید صندلی گیمینگ باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید تا بهترین نوع صندلی را متناسب با نیاز خود انتخاب و خریداری کنید. این نکات عبارت‌اند از:

سایز صندلی

یکی از مهم‌ترین نکات در انتخاب و خرید صندلی مخصوص گیمینگ، توجه به سایز صندلی است. برای انتخاب سایز صندلی باید به قد و وزن خود توجه داشته باشید. به‌طور کلی صندلی‌های گیمینگ در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ تولید می‌شوند که سایز کوچک برای افرادی با حداکثر قد 170 سانتی‌متر، سایز متوسط برای افرادی با قد 190 سانتی‌متر و سایز بزرگ برای گیمرهایی با قد بیشتر از 190 سانتی‌متر است. در خرید این نوع صندلی باید به وزن خود نیز توجه داشته باشید. هرچه سایز صندلی بزرگ‌تر باشد، تحمل وزن بیشتری نیز دارد.

ارگونومی و طراحی مناسب

از دیگر نکات مهم برای انتخاب صندلی گیمینگ و خرید آن می‌توان به ارگونومی و طراحی ساختاری و ظاهری صندلی اشاره کرد. میزان راحتی صندلی و سازگاری آن با ستون فقرات تا حد زیادی به ارگونومی آن بستگی دارد. یک صندلی خوب برای گیمینگ از لحاظ ساختاری باید قابلیت تنظیم جهت ارتفاع و دسته‌ها را داشته باشد، ارتفاع آن قابل تنظیم باشد و امکان تغییر زاویه تکیه‌گاه نیز وجود داشته باشد؛ همچنین نشیمنگاه یک صندلی مخصوص گیم باید قابلیت‌هایی مانند حالت ثابت، متحرک و تاب‌خوردن داشته باشد تا کاربر امکان تنظیم آن متناسب با شرایط فیزیکی و وضعیت ایده‌آل خود را داشته باشد.

جنس و متریال به کار رفته در تولید صندلی

از دیگر ویژگی‌هایی ‌که یک صندلی گیم خوب باید از آن برخوردار باشد می‌توان به جنس و متریال مرغوب صندلی اشاره کرد. جنس روکش صندلی و فومی که در تولید نشیمنگاه آن به‌کار می‌رود باید به‌گونه‌ای باشد که استفاده طولانی‌مدت از صندلی را امکان‌پذیر سازد. درصورتی‌که تولید صندلی با متریال مرغوب انجام نشود، نشستن طولانی‌مدت روی آن خسته‌کننده خواهد بود و درازمدت مشکلات جسمی زیادی برای کاربر ایجاد خواهد شد. ازطرفی مرغوبیت جنس و متریال به‌کاررفته در صندلی باعث افزایش طول عمر آن می‌شود و صندلی‌هایی که فاقد این ویژگی باشند، خیلی زود کارایی خود را از دست می‌دهند و بلااستفاده می‌شوند.

طراحی ظاهری و استایل

طراحی ظاهری و استایل نیز مانند دیگر ویژگی‌های گفته‌شده حائز اهمیت است و در انتخاب صندلی خوب تاثیر دارد. ظاهر و استایل زیبای صندلی، جذابیت ست آپ گیمینگ را افزایش می‌دهد و هیجان بیشتری به بازی می‌دهد. در طراحی بعضی صندلی‌ها همچنین تجهیزاتی مانند لامپ و... به کار رفته است که علاوه‌بر جذابیت ظاهری بیشتر، صندلی را کاربردی‌تر نیز می‌کنند.

معرفی بهترین مدل‌ها و برندهای صندلی گیمینگ در بازار

با داغ‌شدن بازار گیم و بازی‌های ویدیویی، تولید ابزارها و لوازم جانبی مربوط به آن‌ها نیز بازار رونق بیشتری پیدا کرده است و یکی از این ابزارها، صندلی مخصوص گیمینگ است. برندهای زیادی صندلی‌های مخصوص گیم، در انواع طرح، رنگ و مدل‌های مختلف را تولید کرده‌اند و با قیمت‌های متفاوت به بازار عرضه می‌کنند. امروزه در کشور ما هم انواع این صندلی‌ها به‌فروش می‌رسند و امکان خرید صندلی گیمینگ در تهران، اصفهان و دیگر شهرها وجود دارد. از بهترین نمونه‌ها و مدل‌های صندلی گیم در بازار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

صندلی گیمینگ MS Racer

اگر به‌دنبال خرید صندلی گیمینگ در اصفهان با قیمت مناسب و کیفیت عالی هستید، صندلی‌های MS Racer بهترین انتخاب هستند. صندلی گیمینگ ام اس ریسر محصولی باکیفیت، مناسب نشستن طولانی‌مدت پشت میز و گزینه‌ای عالی برای گیمرها و یوتیوبرهای حرفه‌ای است. طراحی ارگونومیک این صندلی به‌گونه‌ای است که کمترین فشار را به ستون فقرات و مهره‌های کمر وارد می‌کند و از خستگی ناشی از نشستن طولانی جلوگیری می‌کند.

در تولید صندلی گیمینگ MS Racer از مواد باکیفیت و مرغوب استفاده شده است که دوام بالایی دارند و به‌راحتی تمیز می‌شوند. فوم به‌کاررفته در این صندلی از نوع حافظه‌دار است که متناسب با شکل بدن تنظیم می‌شود؛ اما در اثر استفاده مداوم تغییر حالت نمی‌دهد. صندلی گیمینگ ام اس ریسر دارای دسته‌های قبال تنظیم، پشتی با قابلیت تنظیم زاویه تا 180 درجه، چرخ‌هایی با حرکت روان و ظرفیت وزن بالا است. تنوع طرح و رنگ صندلی‌های این برند بسیار زیاد است و این امکان برای کاربران وجود دارد که متناسب با طراحی اتاق بازی یا فضای کار خود، صندلی مناسب را خریداری کنند.

سخن پایانی

تهیه صندلی گیمینگ و استفاده از آن مزایای زیادی ازجمله حفظ سلامت بدن، تجربه بازی بهتر، خستگی کمتر حین بازی و نشستن پشت سیستم و... دارد. در این مطلب، به‌بررسی ویژگی‌های یک صندلی خوب و مناسب برای گیمینگ پرداختیم و بهترین مدل‌های موجود این صندلی را معرفی کردیم. برای خرید صندلی گیمینگ در تهران، اصفهان، مشهد و... می‌توانید ازطریق سایت مدیران صنعت اقدام کنید. مجموعه مبلمان اداری مدیران صنعت بهترین انواع مبلمان اداری و صندلی‌های با کاربری ویژه مانند صندلی‌های مخصوص گیم را تولید کرده است و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. خرید صندلی گیمینگ در اصفهان، تهران و دیگر شهرهای ایران ازطریق مدیران صنعت در کوتاه‌ترین زمان و به ساده‌ترین شکل امکان‌پذیر است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • شنبه/ ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403072821727
  • خبرنگار :