استاندار سابق اصفهان مطرح کرد

لوله‌گذاری ۷۶۰ کیلومتر از عملیات پروژه انتقال آب دریا به اصفهان

استاندار سابق اصفهان با اشاره به بخشی از اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم در این استان، گفت: یکی از این طرح‌ها، موضوع تأمین آب استان بود که ۷۶۰ کیلومتر از عملیات پروژه انتقال آب دریای عمان به استان اصفهان لوله‌گذاری شده است.

سیدرضا مرتضوی شنبه ۲۸ مهرماه در آیین تکریم و معارفه استاندار اصفهان، اظهار کرد: در شرایطی مسئولیت استانداری اصفهان را قبول کردم که کرونا شرایط ناگواری را ایجاد کرده بود و از طرفی هر روز با تجمع گسترده کشاورزان و سایر اقشار، شرایط نامساعدی داشتیم.

وی ادامه داد: مردم استان در سال ۱۴۰۰ حدود ۴۱ درصد و در سال ۱۴۰۳ حدود ۴۹ درصد در انتخابات مشارکت داشتند و این رشد مشارکت مردم، بیانگر حرکت رو به جلوی این استان است.

استاندار سابق اصفهان بیان کرد: حضور در میان مردم، حضور در مناطق محروم و رفع مشکلات چندین ساله مردم از تأکیدات و توصیه‌های شهید آیت‌الله رئیسی بود، بنابراین تلاش کردیم این تأکیدات و توصیه‌ها را را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم. 

مرتضوی تصریح کرد: در این مدت سعی کردیم از ظرفیت نخبگان و توانمندان استان و به دور از نگاه و جناح و سلایق سیاسی بهره‌گیری کنیم، برهمین اساس قریب به ۴۰ نفر از مدیران توانمند استان متعلق به گرایش‌های دولت چهاردهم هستند. 

وی در ادامه به سفرهای شهرستانی شورای اداری استان اشاره کرد و افزود: ۱۳۵۰ مصوبه لازم‌الاجرا حاصل سفرهای شهرستانی شورای اداری استان به تمامی شهرستان‌های استان بود که در این سفرها، حضور در روستاها و مناطق کم برخوردار را در اولویت بود.

انتهای پیام 

  • شنبه/ ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403072821720
  • خبرنگار : 50348