افتتاح خیابان جدیدالاحداث روحانی مجاهد شیخ مهدی پورفرخ

خیابان جدیدالاحداث روحانی مجاهد شیخ مهدی پورفرخ افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، محسن حمیدی شهردار اسلامشهر در مراسم افتتاحیه‌ی خیابان جدیدالاحداث روحانی مجاهد شیخ مهدی پور فرخ خاطرنشان کرد: با این بازگشایی این خیابان امکان تردد ساکنین ۴ خیابان فرعی منتهی به این خیابان جدیدالاحداث و کمربندی الغدیر اسلامشهر فراهم شد.

وی افزود: با افتتاح این خیابان که حجم ۸/۵۰۰ متر مکعب خاکبرداری و حدود ۵۲۰ متر طول در ۲ لاین و تامین ۲۲ تیر روشنایی دارد، امکان تردد آسان‌تر ساکنین این محل به کمربندی الغدیر و رفع ترافیک خیابان ولیعصر (عج) و خیابان شهید نواب صفوی فراهم شد.

در ادامه سید اکبر اسحقی رییس شورای اسلامی شهر عنوان کرد: خیابان‌های تازه تاسیس و مسیرهای باز شده علاوه بر رفع گره‌های ترافیکی و مشکلات تردد مردم، برای رفع مسدودیت‌های شهر برای راهگشایی پدافندغیرعامل نیز موثر است.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری امام جمعه اسلامشهر اظهار کرد: «وحدت صالحیه» چیزی جز زحمت برای مردم واوان ندارد، مسئولین محترم در استانداری، چرا باید پشت درهای بسته تصمیمی گرفته شود که زحمتش بر دوش مردم باشد؟ مسئولین اسلامشهر با اقتدار باید بایستند تا دیگرانی که ساکن اسلامشهر نیستند برای اینجا نسخه نپیچند

برقراری ضمن تسلیت به مناسب شهادت شهید راه حق شهید یحیی سنوار گفت: پلی که شهر صالحیه به سمت شهرک واوان راه‌اندازی شده است و نامش را پل وحدت گذاشته مشکلات بسیاری را برای مردم واوان ایجاد خواهد کرد، مسئولین در استانداری، چرا باید پشت درهای بسته تصمیم‌گیری کنند که زحمتش بر دوش مردم باشد؟ مسئولین اسلامشهر با اقتدار باید بایستند تا دیگرانی که ساکن اسلامشهر نیستند برای اینجا نسخه نپیچند.

در انتهای برنامه افتتاحیه توسط مادر و فرزند این شهید والا مقام صورت گرفت. همزمان افتتاحیه این خیابان مجموعه ورزشی چندمنظوره‌ی شهدای صادقیه در محله‌ی نواب اسلامشهر نیز کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۱
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403072821647
  • خبرنگار : 71295

برچسب‌ها