امام جمعه ایلام:

شهید «یحیی سنوار» خدمات ارزنده‌ای به جهان اسلام کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با تسلیت شهادت شهید مقاومت «یحیی سنوار» گفت: این شهید سالیان طولانی از عمر خود را در زندان‌های صهیونیست‌ها گذارند و این مجاهد بزرگ به جبهه مقاومت و جهان اسلام خدمات ارزنده‌ای ارائه داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «اله‌نور کریمی‌تبار» با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند«عملیات طوفان‌الاقصی رژیم صهیونیستی را ۷۰ سال به عقب برگرداند».

وی خاطرنشان کرد: عملیات طوفان‌الاقصی که با رهبری و مدیریت شهید مقاومت یحیی سنوار انجام شد، عدم مشروعیت نظام صهیونیستی را در جهان مشخص شد.

امام‌جمعه ایلام ادامه داد: شهید سنوار به عنوان یک رهبر مبارز و مقاوم و شهادت‌طلب در جریان درگیری مستقیم با یک واحد نظامی رژیم صهیونیستی در رفح به شهادت رسیده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کریمی‌تبار با تاکید بر تجهیز و تکمیل زیرساخت‌های حیاتی و اجرای همه ملاحضات پدافند غیرعامل، گفت: کشور ما جنگ‌طلب نیست اما در مواجه با هر حمله احتمالی، آمادگی کامل را دارد که از زیرساخت‌ها و سرزمین خود دفاع کند.

وی پدافند غیرعامل را مهم‌ترین بازدارنده برای دشمن عنوان کرد و گفت: اداره، نهاد و سازمان باید در این راستا دستورالعمل‌های و مصوبات پدافند را به‌صورت دقیق اجرا کنند.
امام‌جمعه ایلام اضافه کرد: ضرورت دارد زیرساخت‌های حوزه آب، برق و گاز ارتقا یابد و ملاحضات این حوزه نیز رعایت شود.

وی با بیان این‌که قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی بسیار بالاست، گفت: با اقتداری که در حوزه نظامی به‌دست آمده است هیچ کشوری قدرت تعرض به کشور ما را ندارد.

وی بیان کرد: اگر زیرساخت‌های پدافند غیرعامل قوی باشد علاوه بر زمان جنگ، در مواقع حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله می‌توانیم موفق عمل کنیم، تخریب زیرساخت‌ها را به حداقل برسانیم، باید رزمایش‌های متعدد داشته باشیم که در این راستا فعالیت و نقش  ۱۱ کارگروه پدافند غیرعامل استان بسیار مهم و اساسی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه ایلام اضافه کرد: کرونا یک تجربه عالی بود که بدانیم چه نقاط ضعف و قوتی داریم‌.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403072821604
  • خبرنگار :