مدیر روابط عمومی شرکت قطار شهری خبرداد

فوت کارگر قطار شهری مشهد بر اثر سقوط قطعه بتنی

مدیر روابط عمومی شرکت قطار شهری مشهد از فوت یک کارگر قطارشهری بر اثر سقوط قطعه بتنی خبر داد.

مصطفی شوشتری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: روز گذشته۲۷ مهرماه، حدود ساعت ۱۰ صبح  یکی از نیروهای پیمانکار خط ۳ قطارشهری مشهد در حین انجام عملیات تخریب قسمتی از ایستگاه، که جزئی از عملیات عمرانی است، متاسفانه  دچار حادثه شده و قطعه بتنی بر روی این فرد سقوط می‌کند.

وی افزود: بلافاصله عوامل آتش‌نشانی در محل حضور پیدا کردند، اما کار از کار گذشته و این حادثه منجر به فوت این کارگر قطار شهری  شد.

شوشتری خاطرنشان کرد: تمامی موارد ایمنی توسط  قرارگاه در کارگاه رعایت شده، اما با توجه به شرایط سخت کارگاه و خطر بالا  که در عمق ۴۵ متری زمین انجام می‌شود، این حادثه اتفاق افتاده که غیرقابل کنترل بوده است.

مدیر روابط عمومی شرکت قطار شهری مشهد در پاسخ به این سوال که آیا پیش از این نیز اتفاقاتی اینچنینی برای کارگران رخ داده است، توضیح داد: با توجه به حجم کار و سختی کار در زیر زمین،  مواردی از حوادث در گذشته هم اتفاق افتاده است، اما  از آنجا که بحث ایمنی برای شرکت قطار شهری به عنوان کارفرما و مجموعه قرارگاه به عنوان پیمانکار، بسیار اهمیت دارد و قوانین سختی در این زمینه داریم که  با جدیت رعایت می‌شود، در ۲ سال گذشته هیچ حادثه درجه یک به لحاظ ایمنی که  منجر به فوت شود نداشتیم و حوادثی هم  که اتفاق افتاده است،  حوادث خرد  بوده که منجر به جراحت و ... شده است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403072821586
  • خبرنگار : 50355