شرح نحوه گرفتار شدن گروهی از نظامیان صهیونیست در کمین اردوگاه جبالیا

یک منبع میدانی جزئیاتی از چگونگی گرفتار شدن گروهی از نیروهای پیاده‌نظام رژیم صهیونیستی در کمینی سخت در اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه را ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، یک منبع میدانی در شمال نوار غزه در گفتگو با شبکه خبری «المیادین» جزئیات چگونگی گرفتار شدن یک گروه از نیروهای پیاده‌نظام شناسایی رژیم صهیونیستی در کمینی سخت در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه را افشا کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز شنبه این اتفاق را «حادثه امنیتی سخت» توصیف کردند.

منبع یاد شده در شرح این اتفاق به المیادین گفت: رژیم صهیونیستی یک تیم از نیروهای تیپ «گفعاتی» را فراخواند و تلاش‌های خود را برای گسترش نفوذ خود در اردوگاه جبالیا آغاز کرد. به این ترتیب خودروهای زرهی تیپ‌های ۴۰۱ و ۴۶۰ در وضعیت پشتیبانی از این نیروها قرار گرفتند چراکه قدرت مانور آنها در کوچه‌های اردوگاه ضعیف می‌شود.

این منبع اظهار کرد: رژیم اشغالگر از ساعات اولیه بامداد امروز از چند جهت حمله‌ای را علیه اردوگاه جبالیا آغاز کرد و نیروهای پیاده‌نظام و خودروهای زرهی آنها از محورهای شرقی، غربی و شمالی به سمت اردوگاه جبالیا حرکت کردند.

منبع مذکور افزود: در این زمان بود که نیروهای شناسایی ویژه رژیم صهیونیستی در کمینی سخت در داخل اردوگاه جبالیا گرفتار شدند و تا بیش از سه ساعت بعد رژیم اشغالگر برای نجات دادن آنها و پایان دادن به این درگیری تلاش کرد. همچنین بالگردهای ارتش اشغالگر برای نجات آنها آمد و توپخانه و جنگنده‌های آن به شدت به سمت محورهای درگیری آتش گشودند و ده‌ها ساختمان را هدف قرار دادند.

به گفته منبع یاد شده، هنوز هم این درگیری‌ها ادامه دارد اما با شدتی کمتر و دشمن از نیمه شب به بعد تلاش می‌کند به عقب برگردد.

این منبع میدانی به المیادین گفت: نیروهای اشغالگر در منطقه «زاید» و «قلیبو» متمرکز هستند و همزمان سایر مناطق اطراف آنها بمباران می‌شود، ده‌ها شهید و زخمی در خیابان‌ها و زیر آوارها بوده و نیروهای دفاع مدنی به آنها دسترسی ندارند.

در حالی که از حدود ۱۵ روز قبل حملات هوایی و محاصره شمال نوار غزه ادامه دارد، مقاومت فلسطین به مقابله با نیروهای اشغالگر و وارد آوردن خسارات و تلفاتی به آنها ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۲
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403072821540
  • خبرنگار : 71496