استاندار لرستان:

نظارت بیشتری بر توزیع آگهی‌های دولتی صورت گیرد

استاندار لرستان گفت: نظارت بیشتری بر توزیع آگهی‌های دولتی صورت گیرد.

ابوطالب شفقت امروز (۲۸ مهرماه) در حاشیه جلسه شورای اطلاع‌رسانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با وجود تاخیر در برگزاری، این جلسه برای هماهنگی بیشتر میان اعضای شورا برگزار و تصمیماتی بر اساس دستورکار جلسه مصوب شد.

وی خاطرنشان کرد: جلسات شورای اطلاع‌رسانی باید حداقل ماهی یک بار و در صورت نیاز بیش از یک بار در ماه برگزار شوند.

استاندار لرستان اضافه کرد: یکی از مباحث مطرح شده در جلسه امروز، مربوط به ۱۳ آبان، روز استکبار ستیزی و هفته شورای فرهنگ عمومی بود. با توجه به مناسبت‌های پیش رو، امیدواریم که مراسم ۱۳ آبان را به عنوان روز ویژه استکبار ستیزی با حضور دانش‌آموزان معزز و مردم عزیز و شریف باشکوه برگزار کنیم.

شفقت ادامه داد: در جلسه امروز، تشکیل کمیته‌های تخصصی شورای اطلاع‌رسانی نیز مصوب شد و قرار شد دستور شرح وظایف این کمیته‌ها برای جلسه بعدی ارائه شود. این کمیته‌ها به عنوان پشتیبان مشورتی این شورا عمل خواهند کرد و با مسئولیت اداره ارشاد اسلامی تشکیل خواهند شد.

وی با اشاره به واگذاری آگهی‌های دولتی توسط دستگاه‌های اجرایی به رسانه‌ها، افزود: مقرر شد اداره ارشاد قانون مربوطه را اجرا کند و طبق قانون، تقسیم‌بندی آگهی‌ها را انجام دهد. دیوان محاسبات نیز موظف به نظارت بر این امر است تا هیچ‌گونه خلافی در این زمینه صورت نگیرد و اگر هم موردی از تخلف مشاهده شد باید گزارش شود.

استاندار لرستان تصریح کرد: مسئول مالی هر دستگاه باید رعایت نظر اداره ارشاد را در این خصوص مد نظر قرار دهد تا تمامی دستگاه‌ها مطابق با قانون عمل کنند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403072821438
  • خبرنگار : 50176