استاندار چهارمحال و بختیاری:

دستگاه‌های اجرایی نسبت به اخذ اعتبار مسئولیت اجتماعی نفت اقدام کنند

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه در سفر دوم هیات دولت به استان ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار مسئولیت اجتماعی نفت مصوب و ابلاغ شد، گفت: دستگاه‌های اجرایی که مشمول مسئولیت اجتماعی نفت می‌شوند این اعتبار را اخذ و تا پیش از سرما نسبت به عملیاتی کردن پروژه‌‎ها اقدام کنند.

غلامعلی حیدری امروز ۲۸ مهرماه در جلسه مشترک کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری و شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری با اشاره به سرشماری عمومی کشاورزی و ابلاغیه آن از سوی رئیس جمهور، اظهار کرد: بحث آمار بسیار مهم است، لذا داشتن بانک اطلاعاتی در همه حوزه‌ها ضروری است.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به لزوم وجود بانک اطلاعاتی در حوزه کشاورزی، افزود: وجود چنین بانکی موجب اتخاذ تصمیم‌گیری‌‎های درست و اخذ اعتبارات می‌شود، از طرفی باتوجه به اینکه بخش کشاورزی مربوط به تولید و موادغذایی است، لذا داشتن بانک اطلاعاتی برای این بخش بسیار مهم خواهد بود.

حیدری با بیان اینکه سرشماری عمومی کشاورزی از ۱۲ آبان‌ماه آغاز می‌شود، تصریح کرد: لازم است احکام اعضای ستاد استانی و شهرستانی صادر و ستادهای شهرستانی نیز تشکیل شوند.

وی به توجیه کردن اعضا و وظایف محوله هر یک اشاره کرد و افزود: لازم است آموزش‌های لازم به آمارگیران ارائه شود، زیرا هر چه این مهم اتفاق بیفتد آمارها دقیق و واقعی خواهد بود.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری بر تامین امکانات و پشتیبانی لازم، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی شفاف از سوی رسانه‌ها، نشریات و فضای مجازی به جامعه هدف تاکید کرد.

وی در ادامه به جذب اعتبارات سفر رئیس جمهور شهید به استان اشاره کرد و یادآور شد: چهارمحال‌وبختیاری در جذب اعتبارات سفر جزو استان‌های ردیف اول است، چرا که با جذب این اعتبارات اکثر پروژه‌های استان فعال شد.

حیدری گفت: ۱۰۰۰ میلیارد تومان مسئولیت اجتماعی نفت در سفر دوم هیات دولت به استان مصوب و از سوی وزارت نفت ابلاغ شد که با این اعتبار کاملا پایدار در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان، نوسازی مدارس، فرهنگی و ... تحول بزرگی در اجرای پروژه‌های استان صورت می‌گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی که مشمول مسئولیت اجتماعی نفت می‌شوند این اعتبار را اخذ و تا پیش از سرما نسبت به عملیاتی کردن پروژه‌‎ها اقدام کنند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403072821401
  • خبرنگار :