در بیانیه حزب موتلفه اسلامی تاکید شد

زمان آن رسیده که جهان اسلام به قیامی یکپارچه و متحد برخیزد

حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت شهادت یحیی سنوار، تاکید کرد که اکنون زمان آن رسیده که جهان اسلام خود به قیامی یکپارچه و متحد برخیزد؛ زیرا از طرف سازمان‌های بین‌المللی ساخته و پرداخته غربی‌ها و از دولت‌های وابسته به استکبار علیه جرثومه فساد و تباهی آنها یعنی اسرائیل هیچ اقدام موثری و بازدارنده‌ای انجام نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، متن بیانیه حزب مؤتلفه اسلامی به مناسبت شهادت یحیی سنوار به شرح زیر است:

الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه

سردار رشید اسلام، یحیی سنوار اسوه ای در مقاومت، جهاد و شجاعت بود. در میدان نبرد با صهیونیسم مزدور  آمریکای جنایتکار شهادت را بهترین هدیه می دانست و خداوند هم انعام شهادت که بهترین هدیه الهی است به وی عطا کرد. نعمت شهادت را به او و خانواده و همه همرزمانش تبریک گفته و فقدانش را به ولی امر مسلمین و همه مجاهدان راه خدا در همه سرزمین‌های اسلامی به ویژه فلسطین مظلوم تسلیت می‌گوییم.

مطمئن هستیم که خون پاک این شهید و سایر شهدای آزادی قدس شریف چون شهید سید حسن نصرالله، شهید هنیه و خون‌های پاک مظلومان فلسطینی در غزه و لبنان، زمینه ساز سقوط قطعی رژیم صهیونی و شکست محتوم حامیانش در استکبار غربی است و این شهادت‌ها پایه گذار نهضت‌های اسلامی دیگر در جهان اسلام خواهد شد. شهید سنوار همانطور که اسوه‌ای برای مقاومت و جهاد در راه خدا و شجاعت در میدان نبرد و در طوفان الاقصی بود، مدرکی صریح بر جنایت، ستمگری و استبداد غاصبان قدس، فلسطین و مزدوران استکبار غربی است.

۲۳ سال زندان، همراه با شکنجه‌های رسواگر مدعیان دروغین دمکراسی و حقوق بشر و اکنون اقدام در به شهادت رساندن او همه گواه بر پایان ادعاهای استعمارگران است که دو قرن است سلطه‌گری بر جهان دارند و اکنون با مقاومت اسلامی احساس می‌کنند به سقوط دردناک و ننگین رسیده اند و برای بقای حکومت پلید خود هر جنایتی را مرتکب می‌شوند.

اکنون زمان آن رسیده که جهان اسلام خود به قیامی یکپارچه و متحد برخیزد؛ زیرا از طرف سازمان‌های بین‌المللی ساخته و پرداخته غربی‌ها و از دولت‌های وابسته به استکبار علیه جرثومه فساد و تباهی آنها یعنی اسرائیل هیچ اقدام موثری و بازدارنده‌ای انجام نخواهد شد. علمای اسلام از شیعه و سنی و سایر فرق اسلامی، فتوای جهاد همگانی علیه صهیونیست‌ها در هر جای جهان باشند را صادر کنند و یاری و نیز هر نوع امدادرسانی به مبارزان مقاومت و ملت قهرمان فلسطین و لبنان را وظیفه شرعی هر مسلمان بدانند.

باشد که جلوی انبوه جنایات و خیانت‌های رژیم سفاک و عفریت مرگ صهیونی گرفته شود. همه با هم برای پیروزی نهایی اسلام و فتح مبین رزمندگان اسلام دعا کنیم.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403072821376
  • خبرنگار : 71480