روزنامه‌های امروز ایران بعد از شهادت سنوار

در پی تایید خبر شهادت یحیی سنوار از سوی حماس، امروز ـ شنبه ـ ۲۸ مهر ماه تیتر و عکس یک اغلب روزنامه‌های ایران به این فرمانده مجاهد اختصاص دارد.

به گزارش ایسنا، روزنامه جام جم با تصویر و تیتری متفاوت به شهادت یحیی سنوار واکنش‌ نشان داده است. او با تیتری با عنوان «یحیای شهید! تو جاودانه شدی» در صحفه اول خود نوشته است: اسطوره مگر چه معنایی دارد جز آنچه تو بودی. ولی بلند مرتبه‌ترین کلمات هم از وصف حماسه‌های جاودانه‌ات قاصراند.

تیتر یک این روزنامه به زبان عربی نوشته شده است.

همچنین روزنامه آرمان ملی با تیتر «ایستادگی تا آخرین نفس» و تصویری از یحیی سنوار، خبر شهادت رهبر حماس را بازتاب داده است. 

روزنامه اعتماد تیتر یک «آثار شهادت یحیی سنوار» را برای خود انتخاب کرده است؛ ضمن اینکه عکس یک این روزنامه امروز ـ شنبه ـ به تصویری متفاوت از رهبر حماس در زمان حیات اختصاص دارد.

روزنامه تجارت تیتر «شهادت مرد شماره یک حماس»، را برای عکس یک خود در صفحه اول خود انتخاب کرده است.

روزنامه جوان با انتشار طرحی تلفیقی از پیکر یحیی سنوار، تیتر «شکوه شهادت در میدان» را  برگزیده است.

روزنامه شرق با تقسیم صفحه خود نخست به اخبار ایران و حماس، در یک سمت همراه با عکس یحیی سنوار، تیتر «خون سرخ میدان» را آورده است. در طرف دیگر صفحه نخست امروز شرق، عکس عراقچی و خبر حضورش در مصر بازتاب داده شده است. تیتر یک این روزنامه هم به بیانیه اخیر اروپا درباره جزایر سه‌گانه ایران و واکنش سران کشورمان اختصاص دارد.

همچنین روزنامه مردم‌سالاری عکس یک خود را به تصویری از یحیی سنوار اختصاص داده و تیتر «شهادت یحیی» را انتخاب کرده است.

روزنامه شهروند هم با انتشار طرحی برگرفته از عکس مشهور شهید یحیی سنوار در حال نشان دادن علامت پیروزی، تیتر «در غزه عَلَم زمین نمی‌ماند» را برای صفحه اول خود برگزیده است. این روزنامه همچنین واکنش‌های واشنگتن پست، سی‌ان‌ان و الجزیره را در پی شهادت سنوار در صفحه اول خود منتشر کرده است.

در ادامه تصاویر برخی دیگر از روزنامه‌های امروز ایران را مشاهده می کنید:

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1403072821356
  • خبرنگار : 71442

برچسب‌ها