رئیس فدراسیون جانبازان و توان‌یابان:

کارگروه ویژه حمایت از ورزش معلولین در کرمانشاه تشکیل شود

رئیس فدراسیون جانبازان و توان‌یابان از استاندار کرمانشاه خواست، کارگروه ویژه حمایت از ورزش معلولین را در استان تشکیل دهد.

جلیل کوهپایه زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به دیداری که در سفرش به کرمانشاه با استاندار داشته، اظهار کرد: در این دیدار از استاندار کرمانشاه درخواست شد از اجرایی‌شدن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص ورزش معلولین در استان حمایت کند. 

وی افزود: طبق مصوبه سال ۱۳۹۶ شورای عالی انقلاب فرهنگی حدود ۱۹ دستگاه موظف هستند در بحث ایجاد زیرساخت‌ها، تجهیزات، امکانات و حمایت‌های مالی از ورزش معلولین پشتیبانی کنند. 

رئیس فدراسیون جانبازان و توان یابان یادآورشد: طی سالهای گذشته بخش‌هایی از این مصوبه در کرمانشاه پیگیری و اجرایی شده و سالن‌های ورزشی توسط برخی دستگاه‌ها در اختیار ورزش معلولین و جانبازان قرار داده شده، اما هنوز بسیاری از دستگاه‌های دیگر پای کار نیامده‌اند. 

وی تاکید کرد: به این منظور در نشست با استاندار کرمانشاه درخواست کردیم تا کارگروهی ویژه برای حمایت از ورزش معلولین در استان راه‌اندازی شود و در آن کارگروه وظایف هرکدام از این ۱۹ دستگاه به آنها گفته شود. 

کوهپایه‌زاده با بیان اینکه دبیری این کارگروه ویژه را هیات جانبازان و توان یابان استان برعهده خواهد داشت، گفت: امیدواریم با همراهی و همکاری استاندار کرمانشاه مسیر اجرایی شدن این قانون را در بخش‌های دولتی، خصوصی و عمومی غیردولتی در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه شاهد باشیم. 

انتهای پیام 

  • شنبه/ ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403072821343
  • خبرنگار : 50184