کارگاه آموزشی ویژه گزیشگران دانشگاه‌های منطقه ۵ کشور در ایلام

کارگاه آموزشی «فضای مجازی، فرصت‌ها و آسیب‌ها» ویژه گزینشگران دانشگاه‌های منطقه ۵ کشور، در دانشگاه ایلام برگزار شد.

دکتر «صیدمهدی ویسه» معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام در این نشست با اشاره به حساسیت حاکم بر فرآیند گزینش کارکنان، اظهار کرد: نیروی انسانی نقش محوری در کارآمدی و پویایی یک سازمان دارد، لذا باید افرادی در سازمان‌ها و ادارات استخدام شوند که دارای دو ویژگی، «امین» و «قوی» باشند.
وی با بیان اینکه گزینش باید تحول‌خواه و هدایتگر باشد، گفت: گزینش از حلقه‌های مهم، لازم و مؤثر در مدیریت ادارات و سازمان‌ها می‌باشد و نقش محوری در کارآمدی یک مجموعه سازمانی دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام افزود: کارگزاران حوزه گزینش باید، روش‌های سنتی را کنار زده و با ایجاد روش‌های نوین پرونده‌ها را بررسی کرده و با شجاعت و اقتدار افزاد امین و قوی را انتخاب کنند.

دکتر «خادم حجتی» دبیر شواری مدیران گزینش دانشگاه‌های منطقه ۵ کشور به اهمیت برگزاری کارگاه آموزشی فضای مجازی، فرصت‌ها و آسیب‌ها اشاره و تأکید کرد: باید با ساختار پیدا و پنهان فضای مجازی آشنا شد، و از این فرصت برای ترویج مبانی ارزشمند انقلاب اسلامی استفاده کرد.

«شهاب فتاحی» مدیر گزینش دانشگاه ایلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت و بویژه حاج قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله، گفت: دانشگاه ایلام دستاوردهای ارزشمندی را در طی سه سال گذشته کسب کرد، که در این زمینه می‌توان به کسب عنوان دانشگاه برتر کشور در هیجدهمین جشنواره شهید رجایی و کسب عنوان رئیس برتر دانشگاه‌های کشور و نشان سرو وزارت علوم توسط رئیس دانشگاه ایلام اشاره کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه ایلام، فتاحی یادآور شد: در سه سال گذشته با حمایت ویژه ریاست محترم دانشگاه و اعضای هیئت رئیسه، توانستیم با تعامل سازنده با حوزه‌های مختلف، فعالیت‌های هسته گزینش کارکنان دانشگاه ایلام را ارتقا دهیم و با رویکرد صیانت و بازدارندگی در ایجاد فضایی آرام مؤثر باشیم.

انتهای پیام
 

  • شنبه/ ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403072821292
  • خبرنگار :