یک پیشکسوت:

تیفوما جزو خریدهای خوب استقلال خوزستان است/ آینده تیم بهتر از فصل قبل رقم‌می‌خورد

یک پیشکسوت فوتبال با بیان این که وضعیت استقلال خوزستان روز به روز بهتر خواهد شد، گفت: به نظرم تا این جا بهتر از سال گذشته کار کرده و آینده تیم بهتر از فصل قبل رقم خواهد خورد.

حسن سالمی در گفت و گو با ایسنا، درباره برد استقلال خوزستان مقابل مس رفسنجان، اظهارکرد: برد شیرینی به دست آمد و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. در همین بازی اختیارات تاکتیکی تیم را دو بازیکن خارجی یعنی تیفوما و کاینا رقم زدند و به نظرم استقلال خوزستان این پیروزی را مدیون این دو خارجی است. البته سایر بازیکنان هم زحمت کشیدند و نمی توان منکر تلاش های آنها شد.

او با اشار به ضعف در خط دفاع استقلال خوزستان، گفت: امیدوارم خط دفاعی این تیم برای بازی‌های آینده منسجم‌تر شود زیرا نباید در خانه دو گل دریافت شود. ضمن این که باید وضعیت تیم هم در خط هافبک و هم دفاع منسجم تر شود.

این پیشکسوت فوتبال با اشاره به عملکرد خوب تیفوما مهاجم خارجی استقلال خوزستان، عنوان کرد: این بازیکن جزو خریدهای موفق استقلال خوزستان بوده است. در مجموع استقلال خوزستان امسال نسبت به سال گذشته خریدهای خوبی داشته و دو خارجی که در بازی با مس گلزنی کردند نیز الگوی خوبی در تیم هستند که اگر بین آنها و سایر بازیکنان هماهنگی بیشتری صورت بگیرد، بی شک بردهای مستمری هم رقم خواهد خورد.

او در پاسخ به این سوال که پیش از این گفته می‌شد انتظار از بازیکن خارجی استقلال بیشتر است و حتی بوژوویچ هم ابراز امیداوری کرده بود که سریال گلزنی مهاجمان تیمش آغاز شود؛ به نظر شما روند چگونه بوده است؟ گفت: طبیعتاً مربی در تمرین الگوی حرکتی در خط حمله و دفاع را برنامه‌ریزی می‌کند و اجرای آن توسط بازیکنان در زمین است. به طور مثال در همین بازی با مس در حالی که استقلال خوب بازی می‌کرد، برخلاف جریان بازی گل اول را دریافت کرد که این نیز به خاطر تعلل بازیکنان در اجرای برنامه‌های مدنظر سرمربی بود. هنوز بازی‌های زیادی از لیگ نگذشته و مطمئنا با هماهنگی بیشتر بازیکنان، شرایط بهتری برای استقلال خوزستان رقم می‌خورد.

سالمی با اشاره به روند خوب کوهی از بازیکنان بومی استان در ترکیب استقلال، خاطر نشان کرد: کوهی یکی از بازیکنان جوان و آینده دار خوزستانی است که واقعاً بسیار خوب بازی می‌کند. امیدوارم سایر بازیکنان جوان خوزستانی هم به چنین شرایطی برسند و توانایی خود را نشان دهند تا در سال های آینده دیگر نیاز به جذب بازیکن غیربومی نداشته باشیم.

او تاکید کرد: وضعیت استقلال روز به روز بهتر خواهد شد و به نظرم تا این جای کار نیز بهتر از سال گذشته کار کرده است و آینده تیم بهتر از فصل قبل رقم خواهد خورد؛ صرف نظر از باخت‌هایی که بوده اما اکنون در رده خوبی قرار دارد و امیدوارم در بازی آینده نیز موفق باشد و تیم در جایگاه بهتری قرار گیرد.

این پیشکسوت فوتبال با اشاره به تلاش باشگاه برای آماده سازی ورزشگاه غدیر و آوردن VAR، گفت: اثرات اقدامات باشگاه استقلال خوزستان در این مدت در آماده سازی ورزشگاه غدیر و به ویژه آوردن VAR کاملاً مشهود است و اثرات آن را نیز در همین بازی با مس شاهد بودیم؛ اقداماتی که واقعا جای تشکر دارد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403072821273
  • خبرنگار : 50228