بهره‌برداری از  ایستگاه پمپاژ آب ورودی شهر امام حسن

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از ورود پمپاژ ورودی شهر امام حسن و ۴ روستای شهرستان دیلم به مدار بهره‌برداری خبر داد.

به گزارش ایسنا،  ابوالحسن عالی  روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در این باره گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی و برنامه‌ریزی‌های دقیق، این پروژه مهم در تأمین آب شرب ساکنان این منطقه در بازه زمانی از پیش تعریف شده به بهره‌برداری رسیده است.

وی بیان کرد: پروژه پمپاژ ورودی شهر امام حسن (ع) با حمایت‌های ویژه پورکبگانی نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم به سرانجام رسیده که این نشان از اهتمام نماینده این حوزه به مسائل و مشکلات مردم در حوزه آب و فاضلاب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: این پروژه با ۳ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان اعتبار اجرا و زیرساخت‌های لازم را برای تأمین آب شرب این منطقه را بهبود بخشیده است.

وی همچنین به اهمیت این ایستگاه تقویت فشار آب اشاره و گفت: با احداث این ایستگاه به تامین و تقویت پایداری آب شهر امام حسن و روستاهای حصار گاودار، مال میر، بنه احمدان شده است.

عالی افزود: بهره‌برداری از این پروژه، همچنین  بهبود کیفیت و کمیت آب شرب در این مناطق و افزایش رضایت شهروندان کمک شایانی کرده است.

وی اظهار کرد: سایر پروژه‌های آبرسانی استان بوشهر نیز در مناطق مختلفی در دست اجراست که بخشی از آنها در دهه فجر امسال عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403072821070
  • خبرنگار : 50963