سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن انتخاب شد

لوران تیلیه فرانسوی جانشین فیلیپ بلین روی نیمکت تیم ملی والیبال ژاپن شد.

به گزارش ایسنا، لوران تیلیه سرمربی فرانسوی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال ژاپن انتخاب شد. سرمربی سابق تیم ملی فرانسه از اوایل ماه جاری هدایت ژاپن را برعهده خواهد گرفت.

تیلیه پس از بازی های المپیک توکیو که توانست با فرانسه طلای المپیک را به دست بیاورد، از این تیم کنار رفت و به ماجراجویی خود با تیم ملی کشورش پایان داد. او در ادامه راهی لیگ ژاپن شد و هدایت اوزاکا بلوتئون را بر عهده گرفت.

تیلیه در ژاپن جایگزین هموطنش فیلیپ بلین می شود که پس از سه سال همکاری از جمع "سامورایی‌ها" جدا شد.

به گزارش سایت ژاپنی mainichi،آشنایی با لیگ ژاپن، مزیت این مربی نسبت به دیگر نامزدهای هدایت تیم ملی ژاپن شد و باعث شد فدراسیون والیبال این کشور تمایل به امضای قرارداد با او را پیدا کنند.

تیم ملی والیبال ژاپن با هدایت بلین به فینال لیگ ملت های والیبال راه یافت و به مدال نقره رسید تا موفقیت بزرگی را کسب کرده باشد و حالا بلین باید به تکرار این موفقیت ها فکر کند. ژاپنی ها به رهبری فیلیپ بلین به سطح جدیدی از والیبال رسیده اند و نشان می دهند که می توانند با هر تیمی رقابت کنند.

تیلیه با یک چالش واقعی روبرو خواهد بود و آن تحقق رویاهای ژاپن برای موفقیت در المپیک است. او از همان بازی های اول تحت فشار زیادی قرار خواهد گرفت. ژاپنی ها با این مربی به مدال المپیک در لس‌آنجلس فکر خواهند کرد.

انتهایا پیام

  • شنبه/ ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403072821067
  • خبرنگار : 71460