افزایش آمار شهدای لبنان در حملات رژیم صهیونیستی

واحد مدیریت خطرات فجایع در کابینه لبنان اعلام کرد، آمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی علیه این کشور از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون به ۲۴۱۸ نفر رسیده است.

به گزارش ایسنا، واحد مدیریت خطرات بلایا در کابینه لبنان اعلام کرد آمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی علیه این کشور از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون به ۲۴۱۸ نفر و آمار مجروحان به ۱۱۳۳۶ نفر رسیده است.

در این گزارش آمده است که ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده و ۶۹ نفر دیگر زخمی شده‌اند. طی این مدت ۸۷ حمله هوایی در مناطق مختلف صورت گرفت که بیشتر آن مربوط به جنوب لبنان بود.

طبق گزارش النشره، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی ساعت پنج صبح امروز آپارتمانی را در یکی از ساختمان‌های مسکونی در منطقه شتورا هدف قرار دادند که منجر به شهادت یک تن و زخمی شدن ۲ تن دیگر شد.

خبرگزاری ملی لبنان نیز اعلام کرد در حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به ساختمانی در شهر صور در جنوب لبنان پنج تن زخمی شدند.

از زمان جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

ارتش رژیم صهیونیستی با هدف بازگرداندن شهرک‌نشین‌های صهیونیست به مناطق شمالی فلسطین اشغالی، حملات به حزب‌الله را تشدید کرده‌ است که با مقاومت رزمندگان این جنبش مواجه شده‌ است. حزب‌الله اعلام کرده تا توقف حملات به غزه، آوارگان صهیونیست به شمال فلسطین اشغالی باز نخواهند گشت.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۴
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403072821016
  • خبرنگار : 71516