دستگیری سارق حرفه‌ای کره حیوانی در شهرستان شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف ۵۰ کیلوگرم کره حیوانی از دامداران در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید یگانه پور اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کره حیوانی از دامداران در سطح شهرستان شیروان که ایجاد جو ناامنی و نارضایتی روستاییان را در برداشت، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران بخش سرحد این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با اقدامات تخصصی و تحقیقات میدانی، سرانجام یک سارق را در این خصوص شناسایی کرده و در یک اقدام غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با اشاره به کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم کره حیوانی سرقتی از مخفیگاه متهم، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ یگانه پور با اشاره به اینکه پلیس با قاطعیت با سارقان و افرادی که نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند، برخورد خواهد کرد از شهروندان خواست با نصب دزدگیر و اقدامات پیشگیرانه زمینه ارتکاب جرم را از سارقان سلب کنند.

سارق موتورسیکلت در مراسم عروسی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از دستگیری سارق موتورسیکلت میهمانان یک عروسی در یکی از روستاهای بخش مانه خبر داد.

سرهنگ مهدی مهران فر اظهار کرد: در پی اعلام خبر وقوع سرقت موتورسیکلت در یک مراسم عروسی بلافاصله گشت انتظامی به محل اعزام شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی خود موفق شدند در کمترین زمان ممکن موتورسیکلت مسروقه را کشف و به مالباخته تحویل دهند، افزود: متهم که توسط ماموران دستگیر شده بود به چند فقره سرقت موتورسیکلت دیگر نیز اعتراف کرد  و در نتیجه بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۴
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403072821011
  • خبرنگار : 50046