اسکواش یزد می‌تواند در المپیک ۲۰۲۸ نماینده داشته باشد

پیشکسوت اسکواش یزد گفت: با توجه به زیرساخت‌ های فوق‌العاده اسکواش در یزد، این استان می‌تواند در المپیک ۲۰۲۸ نماینده‌ای در این رشته داشته باشد.

«محمدعلی نگهی» در حاشیه مراسم روز جهانی اسکواش در گفت‌وگو با ایسنا، آینده‌ای بسیار روشن‌تر از امروز را برای این ورزش در استان پیش‌بینی کرد و گفت: اسکواش در یزد می‌تواند به موفقیت‌های بسیار بیشتری دست یابد اما این مهم نیازمند توجه و حمایت بیشتر مسئولان است.

پیشکسوت اسکواش استان افزود: اسکواش یک ورزش مهیج است که در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و استقبال از آن افزایش یافته است.

نگهی با اشاره به زیرساخت‌های اسکواش در استان یزد، اظهار کرد: یزد نه تنها در ایران بلکه در خاورمیانه زیرساخت‌های اسکواش قابل توجهی دارد و در حال حاضر بهترین سالن اسکواش خاورمیانه در این استان واقع شده است.

رئیس سابق هیئت اسکواش استان گفت: اگر حمایت لازم از ورزشکاران اسکواش یزد صورت گیرد، این استان می‌تواند در المپیک ۲۰۲۸ نماینده‌ای در این رشته داشته باشد که این موضوع افتخار بزرگی برای ورزش استان یزد خواهد بود.

به گزارش ایسنا، استان یزد در سال‌های اخیر با توجه به ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای که در زمینه اسکواش دارد، توانسته است به یکی از قطب‌های اصلی این ورزش در کشور تبدیل شود.

این استان با داشتن بازیکنان و مربیان برجسته، سهم قابل توجهی از بدنه تیم ملی اسکواش ایران را تشکیل می‌دهد و موفقیت‌های پیاپی ورزشکاران یزدی در مسابقات ملی و بین‌المللی، گواهی بر این موضوع است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403072821001
  • خبرنگار : 50463