نواختن زنگ تربیت بدنی و ورزش در مدارس استان سمنان

بهره‌برداری از بزرگترین زمین چمن مصنوعی استان در میامی

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از برنامه ریزی برای افتتاح و بهره‌برداری از بزرگترین زمین چمن مصنوعی استان سمنان طی هفته تربیت بندنی در میامی خبر داد.

سیدجمال وزیری ۲۸ مهرماه در آئین نواختن زنگ استانی هفته تربیت بدنی و ورزش در مدارس استان سمنان که با حضور سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در دبیرستان شهید بهشتی سمنان برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با هفته تربیت بدنی ده‌ها پروژه ورزشی در مدارس استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: افتتاح بزرگترین زمین چمن مصنوعی استان در میامی، افتتاح سالن ورزشی شهید سیدرضی موسوی و بهره برداری از ده‌ها طرح و پروژه دیگر از جمله برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در مجموعه آموزش و پرورش استان سمنان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به احداث ده‌ها زمین چمن مصنوعی طی یک ساله اخیر در مدارس استان خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون بالغ بر ۳۵ زمین چمن مصنوعی در مدارس استان افتتاح شده است. 

وی با بیان اینکه اتفاقات بسیار خوبی در حوزه ورزش آموزشگاه‌ها در استان سمنان رخ داده است، افزود: معتقدیم که اگر برای ورزش و تربیت بدنی سرمایه‌گذاری نکنیم باید برای درمان و بیمارستان‌ها سرمایه‌گذاری کنیم.‌

جمال با تقدیر از همکاری های اداره کل ورزش و جوانان با مجموعه آموزش و پرورش تصریح کرد: اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان بعنوان دو همکار و یاور در امور ورزشی بوده و مکمل یکدیگرند.‌

وی با بیان اینکه پیشوای سوم شیعیان‌جهان‌ می فرمایند در تمام عمر برای حفط سلامتی خود کوشا باشید، گفت: پیامبران الهی و ائمه دین و بزرگان سیاسی کشور ما نیز بارها و بارها در خصوص اهمیت ورزش و سلامتی نکاتی را بیان فرموده‌اند. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: محیط ورزشی باید آکنده از جوانمردی، تقوا و پاکدامنی و مبین ارزش‌های اخلاقی جامعه باشد.‌

وی در پایان با اشاره به توسعه ورزش در بین دانش آموزان با نیاز ویژه گفت: خوشبختانه دانش آموزان استان سمنان و بویژه دانش آموزان استثنایی استان، رتبه‌های ملی بسیار خوبی در سطح ملی کسب کردند. 

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403072820989
  • خبرنگار :