شهرستان اردل، قطب ورزش تیراندازی به اهداف پروازی

رئیس هیئت تیراندازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شهرستان اردل قطب ورزش تیراندازی به اهداف پروازی است، گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف هیئت تیراندازی استان ایجاد زیرساخت و راه‌اندازی سالن‌های تیراندازی در هر شهرستان به جهت کشف استعدادها است. 

یوسف حیدری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی عشایر استان با شرکت بیش از ۱۲۰ ورزشکار عشایر استان و با حضور پرشور مردم منطقه در شهرستان اردل، شهر دشتک در تاریخ ۲۷مهرماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

رئیس هیئت تیراندازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شهرستان اردل قطب ورزش تیراندازی اهداف پروازی است، گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف هیئت تیراندازی استان ایجاد زیرساخت و راه‌اندازی سالن‌های تیراندازی در هر شهرستان به جهت کشف استعدادها است. 

حیدری با بیان اینکه به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش مسابقات‌ تیراندازی به اهداف پروازی، عشایر در شهرستان اردل با حضور پرشور مردم برگزار شد، افزود: باتوجه به قیمت بالای تجهیزات به خصوص سلاح، مشکل اساسی این رشته تهیه سلاح و تجهیزات تیراندازی است، هم‌اکنون تجهیزات موجود کیفیت خوبی ندارد.

وی با اشاره به اینکه رشته تیراندازی رشته‌ای مفرح و شادی‌بخش و مورد تأکید ائمه معصومین و بزرگان دین است، افزود: لازم است مسئولان این رشته را حمایت کنند چراکه این موضوع برای استانی که مردم آن با تیراندازی آشنایی دیرینه دارند، لزوم توجه بیشتر به این رشته ورزشی را نشان می‌دهد.

حیدری با بیان اینکه این استان دارای یکی از بهترین سایت‌های اهداف پروازی است، افزود: چهارمحال و بختیاری از لحاظ تیراندازی باید یکی از قطب‌های تیراندازی کشور شود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۲
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403072820982
  • خبرنگار : 50975