انتصاب معاونین آموزشی و پشتیبانی جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان

عباس صفدری، رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در احکامی جداگانه آقایان محمود محمد قاسمی را به عنوان معاونت آموزشی و مرتضی رمرودی خجسته را به عنوان معاونت پشتیبانی جهاد دانشگاهی واحد استان منصوب کرد.

در حکم انتصاب محمود محمد قاسمی معاون آموزش آمده است؛

نظر به مراتب تعهد، تجربه و سوابق ارزشمند جنابعالی و موافقت معاون محترم آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی، به موجب این حکم به عنوان « معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد سیستان و بلوچستان » منصوب می شوید.

امید است به لطف خدای سبحان و در پرتو عنایات خاصه اهل بیت علیهم السلام و بهره مندی از تمامی ظرفیتهای موجود در واحد و بکارگیری امکانات و تجربیات و تقویت وحدت و همدلی بین همکاران، در انجام رسالت نیکوی جهادی تان موید به تاییدات الهی باشید.

همچنین در حکم انتصاب مرتضی رمرودی خجسته معاون پشتیبانی آمده است؛

نظر به مراتب تعهد، تجربه و سوابق ارزشمند جنابعالی و موافقت رئیس محترم جهاد دانشگاهی، به موجب این حکم به عنوان « معاون پشتیبانی جهاد دانشگاهی واحد استان سیستان و بلوچستان » منصوب می شوید.

امید است به لطف خدای سبحان و در پرتو عنایات خاصه اهل بیت علیهم السلام و بهره مندی از تمامی ظرفیت‌های موجود در واحد و بکارگیری امکانات و تجربیات و تقویت وحدت و همدلی بین همکاران، در انجام رسالت نیکوی جهادی تان موید به تاییدات الهی باشید.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۳
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403072820969
  • خبرنگار :