استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد

انتظار مردم از مسئولان تلاش برای تسهیلگری جامعه و ارتقای سطح رفاه

استاندار آذربایجان شرقی گفت: مردم انتظار دارند که مسئولان با هم‌افزایی و تعامل برای تسهیل امور جامعه از یک سو و ارتقای سطح رفاه از سوی دیگر تلاش کنند.

بهرام سرمست در دیدار امام جمعه تبریز و مدیران حوزه‌های علمیه استان اظهار کرد: وفاق و همدلی به عنوان خواسته اصلی مردم از مسئولان، رمز پیشرفت و توسعه جامعه است.

وی با بیان اینکه مدیریت ارشد استان همه تلاش خود را برای حل مشکلات اقشار مختلف به کار می‌بندد، افزود: بدون شک کمک علما و روحانیون در این مسیر تاثیرگذار است.

وی در پایان با ابراز خرسندی از ارتباط تنگاتنگ و موثر حوزه‌های علمیه با بخش‌های مختلف دولت و استانداری گفت: برای حل مشکلات مسکن و دغدغه‌های طلاب استان می‌کوشیم و در جهت حمایت از حوزه‌های علمیه هر آنچه از دست‌ ما برآید، انجام خواهیم داد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز هم در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای استاندار آذربایجان شرقی گفت: همه علما و ائمه جماعات از سوی رهبر معظم انقلاب تکلیف و رسالت دارند تا کمک حال دولت محترم باشند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل اذعان کرد: ما هم با آمادگی کامل و با تمام توان در کنار شما هستیم تا برای پیشرفت و رشد استان کمک کنیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در این دیدار مدیران حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استان نیز گزارشی از عملکرد این مجموعه‌ها ارائه کردند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403072820953
  • خبرنگار :

برچسب‌ها