فرماندار ارومیه:

امسال اجرای ۳۴۲ پروژه عمرانی برای شهرستان ارومیه تعریف شده‌ است

فرماندار ارومیه گفت: ۳۴۲ پروژه عمرانی با اعتبار مصوب ۸ هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال برای شهرستان ارومیه در کمیته برنامه‌ریزی ۱۴۰۳ تعریف شده و در حال طی مراحل اجرایی و احداثی هستند.

غلامحسین عماری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در این راستا، ۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال مبادله موافقتنامه با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌غربی انجام شده‌ است.

وی اضافه کرد: از کل این اعتبارات ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ابلاغی به استان تخصیص یافته که رقم مناسبی به شمار می‌رود.

عماری همچنین با اشاره به اهمیت نهضت مدرسه‌سازی و تلاش برای رفع عقب ماندگی در سرانه فضای آموزشی در شهرستان اعلام کرد: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ارومیه برای اداره کل نوسازی و توسعه تجهیز مدارس در شهرستان، در سال جاری تعداد ۲۷ پروژه احداث مدرسه با اعتباری بالغ بر ۷۸۶ میلیارد ریال مصوب شده که از این مقدار اعتبار مصوب ۱۰۰ درصد پروژه‌ها مبادله انجام شده و در حدود ۱۷۱ میلیارد ریال تخصیص داده شده‌است.

فرماندار ارومیه ضمن قدردانی از مشارکت خیرین در امر مدرسه‌سازی، خواستار مشارکت بیشتر آنها در جهت ارتقای سرانه فضای آموزشی شد. 

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403072820931
  • خبرنگار : 50136