سومین سوگواره استانی «بیرق» برگزیدگان خود را شناخت

مراسم پایانی سومین سوگواره استانی هنر عاشورایی «بیرق» با معرفی برگزیدگان در چهار بخش مستندنگاری، مینیمال، ایثار و مقاومت و موبایل‌گرافی به کار خود پایان داد.

سومین سوگواره عکس استانی هنر عاشورایی بیرق شامگاه ۲۷ مهرماه با حضور مسئولان، هنرمندان و جمعی از اساتید هنر استان کرمان در زرند برگزار شد.

در این مراسم که با اهدای نشان عشق حسین علیه السلام به حسین افشار هنرمند فقید شهرستان زرند و از همراهان دوره‌های پیشین سوگواره، فرماندار و شهردار زرند همراه بود، از محمد اسلامی و علیرضا مهدی‌زاده از اساتید عکاسی استان کرمان نیز تجلیل شد.

بنا به اعلام هیئت داوران، در بخش مستندنگاری، محسن احمدی از سیرجان، فاطمه علی بیگیان از رفسنجان و اعظم امیربنده از کرمان اول تا سوم شدند و از ایرج علیپور از رفسنجان، مرتضی شکوهی از کهنوج و میلاد عرب‌زاده از کرمان تقدیر شد.

در بخش مینیمال، مهلا جنابی از کرمان، محسن ربانی از زرند و سعیده بازمانده از رفسنجان موفق به کسب عنوان اول تا سوم شدند و عباس تقی‌زاده از کرمان، حامد برهانی از زرند و مولود محمدآبادی از زرند شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش ایثار و مقاومت، مهدی پوربهاءالدینی از زرند و سعیده بازمانده از رفسنجان مشترکاً سوم شدند و از محمدرضا براهام از کرمان، فاطمه زمانی از کرمان و مهلا جنابی از کرمان تقدیر شدند.

در بخش موبایل‌گرافی نیز همتا الهی از کرمان اول شد و یسنا سپهری از زرند و حدیث قطب‌الدینی از کرمان مشترکاً دوم شدند و مجتبی عباس زاده از زرند عنوان سوم را کسب کرد و محمدجواد رجب‌زاده از رفسنجان، سیدعماد تهامی از زرند و عباس تقی‌زاده از کرمان شایسته تقدیر شناخته شدند.

انتهای پیام 

  • جمعه/ ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / ۲۰:۱۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403072720858
  • خبرنگار : 50187