رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

منطقه اقتصادی ارگ جدید بم نیاز به تامین ارز و مواد اولیه دارد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باتوجه به ظرفیت‌های موجود در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شرق استان کرمان و مشکلاتی که در سطح ثبت سفارش و تامین ارز موردنیاز برای مواد اولیه دارد، باید کمک کنیم و محدودیت‌ها برداشته شود تا چرخه صنعت فعال بماند. 

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ۲۷ مهرماه از واحدهای فعال منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید و ارگ تاریخی بم بازدید کردند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در حاشیه این بازدید بیان کرد: حضور نمایندگان کمیسیون برنامه و بودجه در شرق استان کرمان به منظور بازدید از پروژه‌های مهم این منطقه بود تا بتوانیم با همراهی نماینده مردم در بودجه کمک کنیم.

غلامرضا تاجگردون همچنین درباره ساخت بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی بم که پیشرفت ۴۰ درصدی دارد، گفت: با توجه به مشکلات و حجم بیمارستان‌ها در کل کشور، منابعی که کمیسیون بودجه برای تکمیل بیمارستان‌ها در نظر گرفته، جوابگو نیست ولی برای تکمیل بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی در سال ۱۴۰۴ بودجه در نظر گرفته می‌شود.

وی در ادامه افزود: نماینده شرق استان کرمان موضوع تکمیل این بیمارستان را در کمیسیون مطرح کرد و خواستار بودجه شد که ما به دولت منتقل کرده‌ایم که انشاءالله در بودجه در سال آینده لحاظ خواهد شد و در غیر این صورت در بودجه برنامه هفتم پیگیر می‌شویم.

انتهای پیام 

  • جمعه/ ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۴۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403072720836
  • خبرنگار : 50474