شکست فوتسالیست‌های کراپ الوند در کرمان

تیم فوتسال کراپ الوند در ادامه لیگ برتر فوتسال مقابل فولاد زرند ایرانیان شکست را پذیرفت.

به گزارش ایسنا، بازی کراپ الوند مقابل تیم فولاد زرند ایرانیان در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۶ امروز در سالن دانشگاه آزاد زرند کرمان برگزار شد.

در این بازی تیم کراپ با نتیجه سه بر ۲ بازی را به میزبان کرمانی واگذار کرد تا دومین شکست نماینده استان در فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ثبت شود.

نماینده استان با به دست آوردن پنج پیروزی، یک تساوی و قبول ۲ شکست با کسب ۱۶ امتیاز با یک پله سقوط در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد.

تیم کراپ الوند هفته آینده در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پنجشنبه سوم آبان ماه از ایرالکو اراک پذیرایی می‌کند.

سه داور قزوینی در جمع داوران جهانی تنیس روی میز 

سه داور از استان قزوین با اعلام فدراسیون جهانی تنیس روی میز در بین برترین‌ها قرار گرفتند. ملیحه بیک، نفیسه نیکویه و آمنه جعفری با قبولی در آزمون داوری بین‌المللی، جهانی شدند.

آزمون داوری این سه داور به صورت مجازی از طرف فدراسیون جهانی تنیس روی میز برگزار شد.

صدرنشینی نماینده شهر قزوین در لیگ برتر فوتبال استان 

تیم کیان جوان قزوین با برتری پرگل ۴ بر یک مقابل آرمان‌گستر بوئین‌زهرا به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد. در دیگر بازی هفته دوم این رقابت‌ها ستاره شهر قزوین هم با ۲ گل بازی را به امید قشلاق آبیک واگذار کرد.

۲ بازی پایانی هفته دوم این رقابت‌ها هم فردا با برگزاری ۲ دیدار پیگیری خواهد شد، در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان هشت تیم با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام 

  • جمعه/ ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۹
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403072720828
  • خبرنگار : 50658